نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دنیا در جنگ

کتاب دنیا در جنگ نوشته جناب آقای کیان حوضی منتشر شده در نشر متخصصان است. یافتن بهترین کتاب برای کودکان و نوجوانان یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان و نوجوانان با کمک کتاب‌ها می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند.

زمانی که صبحت از خرید کتاب برای آن‌ها می‌شود منظور فقط کتاب داستان یا قصه‌ نیست، بلکه مجموعه کتاب شعر، کتاب علمی و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند. داستان‌های علمی تخیلی، یکی از سرگرم کننده‌ترین، هیجان‌‌انگیزترین و محبوب‌ترین سبک‌های ادبیات داستانی، مخصوصاً برای نوجوانان به شمار می‌رود.

بسیاری از نوجوانان در مورد آینده و تغییراتی که پیشروی بشر است، کنجکاوی زیادی دارند. رمان‌های علمی و تخیلی، به دلیل ترسیم جهان‌های مختلف که ممکن است بسیاری از آنها بی‌تشابه به دنیای آیندهٔ ما نباشند، می‌توانند پاسخ‌های جالبی برای سؤالات این مخاطبین کنجکاو داشته باشند.

کتاب دنیا در جنگ، مجموعه داستان علمی تخیلی دربارۀ حملۀ موجودات فضایی به زمین است.

گزیده کتاب دنیا در جنگ

شب بود. از پنجره به بیرون نگاه می‌کردم. ناگهان دیدم ستاره‌ای در حال حرکت است؛ چیزی به طرف زمین شلیک شد. تازه متوجه شدم که آن یک یوفو است.

یوفو به بالای خانه‌ی ما آمد و تعدادی موجود عجیب، با چشمان بزرگ و دستان کشیده از آن پیاده شدند. به سمت خانه‌ی ما آمدند، در اتاق شکست و فضایی‌ها به طرف من آمد تا مرا بگیرد که ناگهان سه گلوله به موجود فضایی خورد؛ یکی به سر، یکی به قفسه سینه‌ی راست و دیگری به قفسه‌ی سینه‌ی چپ. برگشتم، خواهرم پشت سرم بود و درحالی‌که کلتی را به جیبش برمی‌گرداند، با نیشخند گفت: سپاسگزارم. من از اتاق بیرون آمدم و به طرف در مخفی رفتم و آن را باز کردم و داخل شدم، لباس و اسلحه‌ام را برداشتم و به طرف ماشین رفتم. خواهرم «جین» پشت سرم آمد و گفت: این نابغه‌ها از کجا آمده‌اند؟ گفتم: نمی‌دانم، ولی خیلی زود پاسخ سؤالم را در یوفویی که در سقف خانه فرود آمده بود، یافتم. سفینه به خاکی که شبیه خاک و آجر خانه‌ی ما نبود، آلوده شده بود؛ خاکی سرخ‌رنگ! خاک برای سیاره مشتری بود. برگشتم و به جین گفتم: این‌ها احتمالاً از مشتری آمده‌اند و یا سر راه برای خوردن نوشیدنی مِتان در آنجا توقف کرده‌ و بعد به زمین آمده‌اند.

خواهرم درحالی‌که داشت بالا میاورد، گفت: اه اه، متان! چه بدسلیقه! راستی مغز نخودی، می‌دونستی متان از فضولات گاوها هم به دست میاد. بعد ادامه داد: حالا از این‌ها که بگذریم، لاستیک ماشین پنچر شده است، اینو چیکارش کنیم؟!

شابک :
9786223901775
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
88
کنگره :
‫‬‮‭PIR۸۳۴۱
دیویی :
‫‭[ج]۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۹۵۶۹۲۹۸

کتاب های مشابه دنیا در جنگ