امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مبانی سنجش از دور با نگرشی بر شناسایی و مراقبت

کتاب مبانی سنجش از دور با نگرشی بر شناسایی و مراقبت؛ اطلاعاتی نوین و ارزشمند در رابطه با کاربردهای غیر نظمی از قبیل نقشه‌برداری، کشاورزی، هیدرولوژی، زمین‌شناسی، هواشناسی و غیره را پوشش می‌دهد.

با مطالعه این کتاب می‌توان متوجه اهمیت پیشرفت این شاخه از علم شد که با استفاده از این دانش چه مراقبت‌های نظامی را می‌توان داشت. کتاب حاضر حاصل تحقیقات و تجربیات صفا خزایی است که شامل پنج فصل است.

گزیده کتاب مبانی سنجش از دور با نگرشی بر شناسایی و مراقبت

شبکه ماهوره‌ای

طراح معماری ماهواره‌های آینده در ناسا، معماری ماهواره‌های سنجش از دور آینده را چنین تشریح می‌نماید: شبکه ماهواره‌ای دو لایه‌ای که در لایه اول، صدها ماهواره تصویربرداری سنجش از دور در مدارات LEO و ارتفاع مداری 300 تا 900 کیلومتری می‌باشند. این ماهواره‌ها کوچک، کم وزن و نسبتا کم هزینه نسبت به ماهواره‌های فعلی می‌باشند و به گروه‌هایی (آرایش‌های ماهواره‌ای) تقسیم می‌گردند.

هر گروه ماهواره شامل تعدادی ماهواره مستقل (دارای یک سنجنده و قابلیت پردازش سر خود اطلاعات) می‌باشد که به صورت همکار، وظایف یک ماهواره بزرگ امروزی را انجام می‌دهند. هر گروه ماهواره دارای یک رهبر گروه است که مسئول مدیریت ماهواره‌های عضو گروه و ارتباط با سایر رهبر گروه‌ها می‌باشد. این طراحی ارتباطات را کاهش می‌دهد و مشابه شبکه‌های محلی (LAN) می‌باشد.

کتابشناسی ملی :
۱‎۷‎۶‎۴‎۵‎۱‎۲
شابک :
978-964-452-272-7
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
233
کنگره :
‏‫‭U۲۲۰‏‫‭/خ۴م۲ ۱۳۸۸
دیویی :
‫‬‭۳۵۵/۴۱۳

کتاب های مشابه مبانی سنجش از دور با نگرشی بر شناسایی و مراقبت