امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
26,400
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جواهر مصری

کتاب جواهر مصری، نوشته سعیده ملایی، رمانی با محوریت بانو آسیه همسر فرعون و مادرخوانده حضرت موسی (ع) است. حضرت آسیه از زنان بافضیلت در طول تاریخ بوده که داستان زندگی‌اش الگوی انگیزشی در طول قرن‌ها مورد توجه قرار گرفته است، ملکه شهیدی که در دستگاه سلطنتی فرعون روح خود را پاک نگه داشت و به مقامات بالای معنوی دست یافت.

این رمان تاریخی که از آثار پرفروش انتشارات کتاب جمکران می‌باشد، اخیراً به زبان عربی ترجمه شده و توسط نشر «دارالمعارف الاسلامیه الثقفیه» در کشور لبنان منتشر شده است.

گزیده کتاب جواهر مصری

پس از آن جنایت هولناک چگونه می‌توانند جشن بگیرند؟ چگونه می‌توانند بر طبل‌ها بکوبند، فریاد خوشحالی سر دهند و آوازهای شادمانی بخوانند! مگر چند شبانه‌روز سپری شده که مرگ غمناک آن زن بیچاره و کودکانش را به باد فراموشی سپرده‌اند؟

هنوز طنین ضجه‌ها و ناله‌های دردناک آن زن آرایشگر و بچه‌هایش در گوشم می‌پیچد، هنوز هق‌هق گریه‌های آن کودکان مظلوم که با درماندگی و ترس مادرشان صیانه را صدا می‌زدند به گوشم می‌رسد. بوی گوشت سوخته بدن آن‌ها هنوز به مشامم می‌رسد. چگونه هیزم‌های عذاب رامسس را برچیده‌اند و اینک میزهای فاخر پذیرایی را گرداگرد این سرزمین که سخت‌ترین روزهایش را سپری می‌کند، پهن کرده‌اند!

صفحات کتاب :
174
کنگره :
‏‫‭PIR۸۳۶۱
دیویی :
‏‫‭۸‮فا‬۱/۶۲
کتابشناسی ملی :
6052422
شابک :
978-964-973638-9
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه جواهر مصری