نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هوش ثروت و موفقیت

کتاب هوش ثروت و موفقیت اثر احمد مهامید؛ چهار عامل در کنار هم، هوش ثروت و موفقیت قاعده کلی را تشکیل می‌دهند و همه مراحل و سطوحی را طی می‌کنند.

هر یک از این عوامل به شش مرحله تقسیم می‌شوند، هر چه سطح‌ در هر یک از این عوامل بالاتر باشد، موفقیت بیشتر و عملکرد اقتصادی بهتری خواهید داشت. با مطالعه این کتاب خود را محک بزنید.

گزیده کتاب هوش ثروت و موفقیت

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری دارید، دامنه‌ای را انتخاب کنید که به افراد آسیبی نرساند، آسیبی نبیند و فریب ندهد. مسئولیت‌پذیر باشید و فکر کنید که آیا برای شما مفید است یا خیر. به این ترتیب، رضایت مصرف کننده را خواهید داشت و محصولات و خدمات ایمن و مقرون به صرفه را ارائه خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر شما در صنعت دخانیات فعالیت می‌کنید، روزانه به مردم آسیب می‌رسانید. محصول تجاری شما بر سلامت افراد تأثیر می‌گذارد. همچنین، بسیاری از شرکت‌های مواد غذایی و مکان‌های غذایی با دادن محتوای کالری و مواد مغذی نادرست، مصرف کنندگان را فریب می‌دهند. برخی از آن‌ها قیمت‌های بالاتری را برای محصولات با کیفیت پایین ارائه می‌دهند.

هر تجارتی که در ذهن دارید، چه فروش محصولات و چه خدمات، هرگز فراموش نکنید که باید مفید باشد و به زندگی دیگران کمک کند. اگر می خواهید ثروتمند شوید، به جای گرفتن ارزش از دیگران، به ارائه ارزش فکر کنید.. .

صفحات کتاب :
۱۸۶
کنگره :
HG۱۷۹
دیویی :
۳۳۲/۰۲۴۰۱
کتابشناسی ملی :
۹۵۴۸۴۱۳
شابک :
978-622-8369-01-3
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
2200000

کتاب های مشابه هوش ثروت و موفقیت