کتاب حق شما برای ثروتمند شدن

برنامه اثبات شده ناپلئون هیل برای آسایش و خوشبختی

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
69,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حق شما برای ثروتمند شدن 

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن اثر ناپلئون هیل، در اصل در بهار 1954 در قالب سلسله سخنرانی‌هایی در شیکاگو ارائه شد. این مجموعه سخنرانی با اجازۀ «بنیاد ناپلئون هیل»، در دسترس علاقمندان قرار گرفت که به ترویج و اشاعه آثار برجستۀ ناپلئون هیل، این اسطورۀ زندگی موفق در امریکا، می‌پردازد.

کتاب حق شما برای ثروتمند شدن می‌تواند یاری‌گری مناسب برای شما در رسیدن به تمامی اهداف و رؤیاهایتان باشد. این اثر، الهام‌بخش اهداف و آمال تازه‌ای خواهد بود که به موجب آن‌ها ثروت به پارامترهای کوته‌بینانه‌ای همچون بخت و اقبال و شهرت محدود نمی‌شود. شما از هر لحاظ -شخصی، معنوی و مالی- سزاوار ثروتمند شدن هستید. دکتر هیل نشان می‌دهد که افرادی که در زندگی فقط به پاداش های مالی هرقدر هم بزرگ دست یافته‌اند، احساس خوشبختی و رضایت خاطر چندانی نداشته‌اند. درواقع، ثروتمند حقیقی، کسی است که در تمامی جنبه‌های زندگی‌اش ثروتمند باشد.

هنگامی که دکتر هیل به این فلسفه به عنوان علم موفقیت شخصی یا علم موفقیت اشاره می‌کند، ممکن است تعجب کنید که مگر می‌شود موفقیت از راه علم به دست آید؟ آیا مراحل رسیدن به ثروت را می‌توان با هم ترکیب کرد و با عدد نشان داد و کاری کرد که مثل آزمایشی معتبر در آزمایشگاه، مستقیماً به نتیجه برسد؟ دکتر هیل علم را به عنوان هنر سازمان‌دهی و طبقه‌بندی حقایق تعریف می‌کند. علم موفقیت مثل تمامی علوم، تنها برای رسیدن به هدف کاربرد دارد. دکتر هیل اصول عملی و اثبات شده‌ای را ارائه می‌دهد که با چنان دقتی سازمان‌دهی و توضیح داده شده‌اند که اگر دقیق و به طور کامل آن‌ها را به کار ببندید، شما را به ثروتی خواهند رساند که بسیار جدی به دنبالش هستید.

این سخنرانی‌های برجسته فرصتی بی‌نظیر برای دانش‌آموزان متعهد قدیمی و نیز علاقه‌مندان تازه آثار ناپلئون هیل فراهم می‌آورد. با این اطلاعات مبتنی بر یادداشت‌هایی از سخنرانی‌های زنده دکتر هیل متوجه می‌شویم که وی فلسفۀ برجسته خود را چنان به شیوه‌ای چشم‌گیر، اثربخش و مهیج ارائه می‌دهد که در گذشته سابقه‌ای نداشته است. این مجموعه سخنرانی‌ها هفده اصل موفقیت ناپلئون هیل را که نتیجه چند دهه تحقیق و مطالعه او است، در اختیار ما قرار می‌دهد. 

گزیده کتاب حق شما برای ثروتمند شدن 

شما باید هدف و برنامه‌ای داشته باشید و باید شروع به اجرای آن برنامه کنید. اگر برنامه‌تان کامل نباشد، زیاد مهم نیست. اگر دیدید برنامه‌ای که در پیش گرفته‌اید، درست و مؤثر نیست، می‌توانید آن را تغییر دهید. می‌توانید برنامه‌تان را اصلاح کنید، اما چیزی که بسیار اهمیت دارد اینکه درباره‌اش مصمم باشید. باید بسیار مشخص باشد که به دنبال چه چیزی هستید و هدفتان از به دست آوردن آن چیست. نباید اگر و امایی درباره آن وجود داشته باشد. قبل از به پایان رساندن این درس متوجه خواهید شد که چرا برنامه‌تان باید مشخص و قطعی باشد.

فقط درک این فلسفه، اعم از اینکه متن سخنرانی مرا بخوانید یا به آن گوش دهید، ارزش چندانی برای شما ندارد. درواقع، این فلسفه وقتی برای شما ارزش پیدا می‌کند که خصوصیات فردی خود را مطابق این فلسفه شکل بدهید و آن را در زندگی روزانه، در کسب‌وکار، در حرفه و شغل یا در روابط انسانی خود به کار بگیرید. اینجاست که مزایای راستین این فلسفه پدیدار می‌شوند.

صفحات کتاب :
352
کنگره :
‏‫‬‭HF۵۳۸۶
دیویی :
‏‫‬‭۳۳۲/۰۲۴۰۱
کتابشناسی ملی :
9060044
شابک :
‏‫‭978-622-220-838-7
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه حق شما برای ثروتمند شدن