نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قدرت یکی بیشتر

کتاب قدرت یکی بیشتراثر اد‌مایلت با ترجمه مهدیس توکلی و خلیل رضوی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده‌است.

قدرت یکی بیشتر یعنی تمایل شما به انجام یک کار بیشتر، یک تماس تلفنی بیشتر، یک ساعت زودتر بیدار شدن، ارتباط برقرار کردن با یک فرد دیگر، یا انجام هر کار دیگری که موقعیت شما ایجاب می‌کند.

با انجام یک کار بیشتر، خلاف خواست دنیا، می‌توانید بهترین زندگی را داشته باشید. من قدرت یکی بیشتر را با کمک راهکارهایی که خودم بارها و بارها از آن‌ها استفاده کرده‌ام نوشته‌ام تا زندگی شما را دگرگون کنم. می‌توانید روابط، دارایی‌ها، احساسات، نحوه پیشبرد کسب‌وکار، چشم‌اندازتان به زندگی و چیزهای بیشتری را با تجربه یک زندگی بیشتر، تغییر دهید. شما برای معمولی یا متوسط بودن به دنیا نیامده‌اید. به دنیا آمدید تا کار بزرگی در زندگی‌تان انجام دهید. می‌دانم که این کار را می‌کنید.

قدرت یکی بیشتر، یک قرارداد پویا میان من و شماست. یک تبادل مهم ایده و تجربه است. بر اساس اینکه شما چه کسی هستید، چیزی که به شما می‌آموزم روی هر فرد تاثیر متفاوتی خواهد گذاشت. با تغییر طرزفکر و عملکرد، جوابی مناسب برای آن بخش‌هایی که در زندگی برای‌تان اهمیت بیشتری دارد، خواهید یافت. 

گزیده کتاب قدرت یکی بیشتر

در طول زندگی‌هایمان از سیستم‌ها، فلسفه‌ها و روش‌هایی اشباع شده‌ایم که به ما نحوه‌ی هدف‌گذاری برای بهتر کردن زندگی را یاد می‌دهند. قطعاً در این حیطه هیچ کمبود منابعی وجود ندارد.

برای من عجیب است اگر از تدبیر به‌خصوصی مربوط به اهدافتان استفاده نکنید. من می‌خواهم به شما یاد بدهم که چگونه به اهداف خود برسید و مراحل هدف‌گذاری چیست.

اینجا نقطه‌ی خوبی برای شروع است. من معتقدم اهداف، انرژی هستند. اهداف یک نیروی زندگی هستند. اهداف شکلی از هستی هستند. آن‌ها چیزی بیشتر از تجلی ایده‌ها، امیدها، آرزوها و رؤیاهایی هستند که پیش خود دارد. با پیگیری درست اهداف خود، انرژی را به حرکت منتقل می‌کنید، در نهایت یکی از ناب‌ترین قاب‌های یکی بیشتر را در زندگی خود می‌سازید.

به‌طور عمده اهداف به عنوان یک تصمیم آگاهانه برای بهبود و پیشرفت زندگی طراحی نمی‌شوند.

به‌طور معمول شما در پاسخ به اتفاقی که در حال رخ‌دادن در زندگی شماست، یک هدف را تعیین می‌کنید. به‌جای بازی دفاعی، نکته مهم این است که افکار مربوط به هدف خود را به‌صورت فعال در ذهن جای دهید. با انجام این کار، تمام وجود شما برای رسیدن به این اهداف نیرو می‌گیرد. 
به این دلیل است که ذهن هرآنچه برایش آشناست را به خود جذب می‌کند و هر منبعی که لازم است را به سمت شما سوق می‌دهد. آنچه در فکرش هستید شما را به سمت آنچه می‌خواهید می‌برد. وقتی آگاهانه به آنچه می‌خواهید دسترسی دارید، ذهن شما روی تبدیل اهداف شما به واقعیت تنظیم می‌شود. 

صفحات کتاب :
182
کنگره :
‏‫BF۶۳۷‭‬ ‭/خ۹‏‫‬‭م۱۷۵ ۱۴۰۲
دیویی :
‏‫‬‭‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۴۵۲۸۰۲
شابک :
‏‫‬‭978-622-7402-93-3
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
2450000

کتاب های مشابه قدرت یکی بیشتر