نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خودتو نجات بده

کتاب خودتو نجات بده نوشته گری‌جان بیشاپ با ترجمه محیا اسماعیلی توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

این اثر جلد 86ام از مجموعه کتاب های زندگی و کسب وکار موفق برای همه به شما کمک می کند که از ذهنیت منفی خارج شوید و درست زندگی کنید.

گزیده کتاب خودتو نجات بده

این سناریو را تصور کنید: تا آنجایی که به نظر می‌رسد در تمام زندگی‌تان به دنبال عشق بوده‌اید، آن شخص خاص که زندگی‌تان را با او تقسیم کنید. اما تا این لحظه، این اتفاق نیفتاده است. (به یاد داشته باشید، این یک مثال است، شما می‌توانید قسمتی از زندگی‌تان را که حس می‌کنید در یک ‌چرخه گیر افتاده‌اید را در نظر بگیرید.) شما با آدم‌ها ملاقات کرده‌اید، روابط داشته‌اید، اما همه آن‌ها در جایی "برای همیشه" به پایان رسیده‌اند. شما و "نیمه گمشده" هرگز به واقعیت تبدیل نشدید. افسانه به ‌ناچار به پایان رسید، اغلب یک پایان بسیار آشنا.

بعد از مدتی امیدتان را از دست می‌دهید. به این فکر می‌کنید که آیا هرگز فرد رؤیاهای‌تان را ملاقات خواهید کرد. شاید شما و روابط‌تان قرار نیست حقیقی باشید؟
    "آیا اصلاً کسی مرا دوست خواهد داشت؟"
    "آیا من لایق دوست داشته شدن هستم؟"
    "چرا به نظر می‌رسد که من همیشه یک نوع از آدم‌ها را جذب می‌کنم؟"

به دوران کودکی‌تان نگاه می‌کنید، به زمان‌هایی که به‌اندازه کافی احساس دوست داشته شدن نمی‌کردید. یا دوره‌هایی از نوجوانی که در آن احساس می‌کردید یک غریبه هستید یا روابطی در گذشته که هربار مانند صحنه‌ای از فیلم روز گراندهاگ، سوای داشتن بازیگران مختلف پخش می‌شد. بسیار ناامیدکننده!

سپس یک روز، شما با کسی ملاقات می‌کنید. چندبار به قرار ملاقات می‌روید و متوجه می‌شوید که واقعاً از همراهی یکدیگر لذت می‌برید. همه چیز به‌خوبی پیش می‌رود همان‌طور که روزها به هفته‌ها و هفته‌ها به ماه‌ها تبدیل می‌شوند.

صفحات کتاب :
84
کنگره :
‏‫‭‬‮‭‬‮‭BF۶۹۷/۵
دیویی :
‏‫‭‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۴۵۶۵۵۲
شابک :
‭978-622-7402-94-0‬
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
1300000

کتاب های مشابه خودتو نجات بده