نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

کتاب برای زندگی خودت به پا خیز اثر شریل ریچاردسون با ترجمه فریبا لطفی‌زاده توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است.

گزیده کتاب برای زندگی خودت به پا خیز

داشتن یک زندگی بامعنا و هدفمند، درنهایت، میل و توانایی برای یک مشارکت بزرگ‌تر ایجاد می‌کند. اگر در طول 10 سال گذشته یک‌چیز را یاد گرفته باشم، این است که هیچ‌چیز نمی‌تواند بر تجربه عمیقاً رضایت‌بخش استفاده از استعدادهای منحصربه‌فرد برای بهبود دنیا به روش‌هایی هدفمند، برتری داشته باشد.

چه کمک به پایان دادن به گرسنگی در جهان باشد، چه تربیت‌کردن یک کودک و تبدیل آن به فردی بزرگ‌سال با حس صداقت زیاد و شخصیتی قوی، و یا رفتار کردن با متانت و مهربانی با هر کسی که ملاقات می‌کنید، نقشی که در تبدیل جهان به‌جایی بهتر ایفا می‌کنید، بسیار مهم است.

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ما بیشتر متوجه می‌شویم که هرکدام از ما بخشی از یک جامعه جهانی هستیم. هر یک از ما وظیفه داریم از این ارتباط جهانی آگاه باشیم تا بتوانیم کرامت همه انسان‌ها را ارج نهیم. همان‌طور که قبلاً با شرکت در این برنامه آموختید، قدرتمندترین راه برای ایجاد تغیر در جهان این است که ابتدا در زندگی خود تغییر ایجاد کنید.

با انجام کارهایی که در این کتاب بیان ‌شده است، شما شجاعت، اعتمادبه‌نفس و شخصیتی که را ایجاد کرده‌اید که نه‌تنها به آن نیاز دارید تا زندگی‌ای داشته باشید که ارزش‌های شما را ارج می‌نهد، بلکه زندگی‌ای که تفاوت مثبتی در جهان ایجاد می‌کند. شما تکلیف الهی خود را به حرکت درآورده‌اید. اکنون برای مهم‌ترین مرحله آماده هستید.

شابک :
‏‫‬‮‭978-622-7402-91-9
سال نشر :
1402
قیمت نسخه چاپی :
2550000
صفحات کتاب :
189
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۴۳۷۵۰۳

کتاب های مشابه برای زندگی خودت به پا خیز