امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 69,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درآمدی که حق شماست

کتاب درآمدی که حق شماست اثر نیکول ویلیامز توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده‌است. این اثر 67امین جلد از مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب وکار موفق برای همه می‌باشد.

کتاب درآمدی که حق شماست یک رویکرد حرفه‌ای برای رشد و ارتقای شغل شما و خودتان به شما ارائه می‌دهد.

هدف نیکول ویلیامز از نگارش کتاب درآمدی که حق شماست

هدف من از نگارش این کتاب این است که الهام‌بخش شما باشم و به شما به جای احساس فرسودگی و گناه، احساس خوش‌بینی و امیدواری بدهم. یکی دیگر از اهداف من، اشتراک یک سری توصیه‌های غیر متداول است و هم‌چنین بیان دیدگاه‌های سایر زنانی است که همین کار را انجام می‌دهند، یعنی پله‌های موفقیت را در این‌جا و در حال حاضر می‌پیمایند.

گزیده کتاب درآمدی که حق شماست

یکی از مهم‌ترین تجربیاتی که زندگی من را تغییر داد، دست‌یابی به هدفی بود که برای آن تلاش کرده، فداکاری و پشتکار به خرج داده تا به ناامیدی از سوی دیگر برسم. من به نوعی این افسانه را فهمیده بودم که با پول، مقام و قدرت بالاخره احساس خواهم کرد که به مقصدی که لیاقتش را داشته‌ام رسیده‌ام، ولی کاملاً در اشتباه بودم.

این‌جا هم خبرهای خوب و خبرهای بد آمده است. توانایی شما در ایجاد ثروتْ مستقیماً با آن‌چه در واقع ارزش آن را دارید، مطابقت دارد. از ساحل غربی به شرقی، یکی از بزرگ‌ترین تله‌هایی که به نظر می‌رسد بسیاری از ما در آن گیر افتاده‌ایم این است: "وقتی من بیشتر پول درآورم ارزش بیشتری خواهم داشت" که برعکس آن نمی‌تواند دور از واقعیت باشد.

صفحات کتاب :
233
کنگره :
‏‫‬‭‭HD۶۰۶۱‬‬
دیویی :
‏‫‬‭‭۶۵۰/۱۲۰۸۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۳۰۱۱۴۲
شابک :
‫‭978-622-7402-47-6‬‬
سال نشر :
1401
قیمت نسخه چاپی :
2450000

کتاب های مشابه درآمدی که حق شماست