نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نجات کسب و کار شما

کتاب نجات کسب و کار شما اثر والف وارنر و بتانی لورنس توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. اگر کسب‌و‌کار خود را تازه راه انداخته ‌اید، اگر از کسب‌و‌کاری که دارید ناراضی هستید، اگر در کسب‌و‌کارتان به مشکل بر‌خورده‌اید و یا هزاران اگر دیگر؛ توصیه‌ی و پیشنهاد ما به شما مطالعه کتاب نجات کسب‌و‌کار اثر رالف وارنر و بتانی لورنس می‌باشد.

این کتاب می‌تواند ابزار مفیدی را برای تصمیم‌گیری کسب‌وکار، همراه با ده استراتژی که شما می‌توانید به‌خوبی برای تجهیز کسب‌وکارتان از آن‌ها بهره‌گیری نمایید، به شما ارائه دهد.

برخی از این استراتژی‌ها امتحان شده و واقعی می‌باشند. ممکن است شما بدانید که نیازمند کاهش هزینه‌ها به‌طور سفت‌وسخت هستید، اما ما در این کتاب به شما بیان می‌کنیم که چگونه باید این کار را به انجام رسانده، و آن را به حال خود رها سازید.

کتاب نجات کسب و کار شما توصیه‌هایی که به کسب‌وکار شما کمک شایانی دارد، و اطلاعات مفید و ضروری را که شما به‌منظور اولویت‌بندی قرض‌ها نیازمند هستید ارائه می‌دهد، که در صورت لزوم می‌توانید از آن‌ها در کسب‌وکار، یا زندگی شخصی بهره‌برداری نمایید. با اندکی حرکت و تلاش، اطلاعاتی که ممکن است برای نگاه‌داشتن سقف روی اتومبیل خود نیاز داشته باشید را کسب خواهید کرد. 

گزیده کتاب نجات کسب و کار شما

خدماتی‌ها
نقاشان منازل، خدمات پشت‌بام و سقف، برق‌کاران، وکلا، و دیگر افراد خدماتی که تنها درصد اندکی از فروش را به‌دست می‌آورند و کسانی که به‌سرعت پس از تجربه‌ای از کاهش فروش بازمی‌گردند، معمولا بیش‌ترین شانس را برای نجات و بقا دارند. این، بدین دلیل است که هزینه‌های کسب‌وکار خدماتی می‌تواند پایین باشد (و یا کاهش پیدا کنند)، و حتی خرده‌فروشی ناشی از هدف، کاهش هزینه‌های بازار به معنای قابل توجهی در پایین خط خواهد بود.

از دیگر راه‌های توضیح این موضوع این است که اگر شما بتوانید بازه‌ی ساعات خود را با مخارج اندک و یا بدون مخارج کلی در نظر بگیرید، به‌صورت عادی قادر به رسیدن به هدف خواهید شد، حتی اگر در ابتدای کار فروش‌تان از 40 به 50 درصد رسیده باشد. البته، شما هنوز هم نیازمند قرار دادن نان روی میز و درآمد کافی برای انجام این کار هستید و حتی ممکن است نیاز به داشتن شغلی پاره‌وقت نیز داشته باشید اما به‌ویژه درصورتی‌ که کسب‌وکار شما به‌صورت پایدار و با گذشته‌ای سودآور بوده است، ممکن است قادر به نجات یافتن باشید. این اتفاق نیز به دلیل کیفیت خدمات ارائه شده‌ی شما، دهان‌ به دهان به مشتریان منتقل شده، و موفقیت‌‌ها ادامه می‌یابد. این چیزی است که ممکن است مایل باشید در شرایط سخت برای بخشی از برنامه‌ریزی بازاریابی خودتان و یا استخدام فردی دیگر از کمک آنان استفاده نمایید.

سال نشر :
1399
قیمت نسخه چاپی :
2500000
صفحات کتاب :
۲۴۸
کنگره :
HD۶۲/۷‏‫‬‭
دیویی :
‫‬‭‬‮‭‭۶۵۸/۰۲۲
کتابشناسی ملی :
۷۲۹۰۶۶۰
شابک :
‫‭978-622-7402-31-5

کتاب های مشابه نجات کسب و کار شما