امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
69,000
نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب اقتصاد گیگی

کتاب اقتصاد گیگی را بخوانید تا یاد بگیرید که چه‌گونه کار را وادار کنید تا برای شما کار کند. دایان مولکای نویسنده‌ی کتاب اقتصاد گیگی به طور ماهرانه‌ای عوامل بنیادین اقتصاد گیگی و هم‌چنین طرز تفکر و رفتاری که برای موفقیت در این دنیای بی‌باک از مشاغل متکی به خود فرد نیاز دارید را پوشش داده است.

تحقیقات او عادات سرسخت ما را در مورد آن‌چه که باعث چسبیده شدن ما به مشاغل تمام‌وقت شده است، می‌شکافد و لطافت طبع او ما را با استراتژی‌هایی برای جمع‌آوری سبدی از مشاغل جانبی جایگزین همراه با سبک زندگی‌ای که به طور دلهره‌آوری هیجان‌انگیز است، رهایی می‌دهد. هدف این کتاب فقط آموزش اقتصاد گیگی نیست، بلکه هدف راهنمایی و توضیح کامل آن و دادن جعبه‌ ابزاری به شما برای موفقیت در آن است.

تمامی فصل‌ها حاوی تمرین‌های عملی هستند تا به شما کمک ‌کنند این مفاهیم را در زندگی‌تان به‌کار ببرید. فصل‌ها به‌صورت مستقل از یک‌ دیگر نوشته‌ شده‌اند تا شما بتوانید روی موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌ دارید یا  برای‌تان اهمیت بیش‌تری دارند، تمرکز کنید.

گزیده کتاب اقتصاد گیگی

"من فکر می‌کنم که هیچ کشور و هیچ مردمی وجود ندارد که بتواند بدون ترس، به سال‌های فراغت و فراوانی، امید داشته باشد."

جان مینارد کینز
مسئله‌ی آشکار در اقتصاد گیگی مسئله‌ی این است که چه هنگام می‌توانیم کار را متوقف کنیم و این‌که آیا می‌توانیم آن را متوقف کنیم یا خیر. اگر زندگی کاری ما متشکل از مشاغل چندگانه و درآمدهای مختلف باشد، آیا می‌توانیم بازنشسته شویم؟ خبر خوب این است که بله، ما هنوز هم می‌توانیم بازنشسته شویم.

بازنشستگی در اقتصاد گیگی، بازنشستگی‌ای با فراغت از کار به همراه دریافت حقوق از شرکت، که در گذشته وجود داشته است، نخواهد بود. اما با تعهد و برنامه‌ریزی متفکرانه، هنوز هم می‌توان دوران بازنشستگی را متصور شد.. .

کتابشناسی ملی :
۵۸۵۵۸۶۲
شابک :
978-600-6524-37-5
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
2200000
صفحات کتاب :
‫۲۳۳
کنگره :
‫‬‭HD۵۱۱۰
دیویی :
‏‫‬‭۶۵۰/۱

کتاب های مشابه اقتصاد گیگی