امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان نوشته جنین هالون و ترجمه نسرین ذبیحی، سیده‌فاطمه هاشمی‌تروجنی، فهیمه انصاری می‌باشد. ناشر کتاب انتشارات برگ و باد است.

هرکسی در زندگی‌اش حداقل یک‌بار استرس را تجربه کرده است. بزرگ‌ترها ممکن است به‌خاطر هزاران موضوع مثل کار، پول، خانواده یا آینده تحت استرس قرار بگیرند. اما آیا می‌دانستید کودکان هم ممکن است دچار استرس شوند؟ کودکان ممکن است در مورد تکالیف مدرسه، خانواده، دوستان، آینده و گاهی اوقات مشکلات بزرگ‌ترها مثل پول، نگران شوند.

مدیریت استرس، اضطراب و خشم ازجمله مهارت‌های مهمی است که باید فراگرفته شود، اما همه کودکان، این راهبردها را به‌صورت طبیعی یاد نمی‌گیرند. کتاب کار مهارت‌های مقابله‌ای برای کودکان، به‌منظور کمک به کودکان در یادگیری و تمرین این مهارت‌ها طراحی شده است. این کتاب بالغ بر 75 مهارت مقابله‌ای و 20 کاربرگ جذاب دارد. هم می‌توانید این کتاب را خودتان با کودک‌تان کار کنید و هم کودک می‌تواند خودش آن را بخواند.

گزیده کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان

بدن انسان بانشاط است. برخی کارها وجود دارد که به طور خودکار و توسط سیستم عصبی خودمختار برای شما انجام می‌شود. این سیستم در بخش احساسی مغز شما قرار دارد و تنفس، ضربان قلب، تنش عضلانی و توانایی شما برای هضم غذا را کنترل می‌کند.

سیستم عصبی اتونومیک دو بخش دارد که شامل پاراسمپاتیک و سمپاتیک است. تصور کنید که آرام هستید و هیچ چیز شما را آزار نمی‌دهد. تلفن شما کاملاً شارژ شده است و شما تکالیف خود را تمام کرده‌اید. اکنون در حال تماشای آخرین نمایش نتفلیکس هستید ...

صفحات کتاب :
132
کنگره :
‫‭BF۷۲۴/۳‬‬
دیویی :
۱۵۵/۵۱۸‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۶۰۳۳۹
شابک :
9786228091464
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه کتاب کار مهارت های مقابله ای نوجوانان