کتاب 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده آل pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده‌آل

کتاب 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده‌آل اثر فائزه مرتضوی است و نشر ماهواره آن را منتشر کرده است.

هدف نویسنده از نگارش کتاب 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده‌آل

در بیست و هشت سالگی تصمیم گرفتم که زندگی ام را عوض کنم و عادت های خوب را جایگزین عادت های بد کنم و هر روز کارهای مثبت بیشتری انجام دهم برای مثال به عنوان اولین قدم تصمیم گرفتم که کتاب خواندن را جایگزین بیهوده چرخیدن در فضای مجاری کنم در قدم بعدی تصمیم گرفتم که ورزش کردن را در برنامه روزانه زندگیم قرار دهم و بعد از آن هم تصمیم گرفتم کارهای عقب افتاده ام را انجام دهم کارهایی که به دلیل تنبلی و‌‌‌... انجام شدنشان به تاخیر افتاده بود.

بعد از جایگزین کردن عادات خوب به جای عادات بد و انجام دادت کارهای عقب افتاده تصمیم گرفتم که اهدافم را بنویسم وبرای رسیدن به آن ها تلاش کنم و خدا رو شکر توانستم به جایگاهی که دوست دارم برسم بعد از آن تصمیم گرفتم که این روشها را بنویسم و در اختیار دیگران بگذارم تا آن ها هم بتوانند زندگیشان را در قدم اول متحول کنند و بعد از آن به اهدافشان برسند.

گزیده کتاب 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده‌آل

در مرحله اول شما باید تعیین، مشخص کنید که از زندگی چه می‌خواهید اهداف اولین قدم برای رسیدن به موفقیت است، اهدافتان باید کاملا واضح و مشخص باشد وقتی بدانید چه می‌خواهید روی خواسته یا هدفتان متمرکز می‌شوید و برای رسیدن به آن هدف تلاش می‌کنید . و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که برای رسیدن به اهدافتان زمان تعیین کنید بعضی از هدف ها کوتاه مدت هستند بعضی ها بلند مدت هستند

صفحات کتاب :
50
کنگره :
‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9119800
شابک :
978-622-347-067-7
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه 46 گام تا رسیدن به موفقیت و زندگی ایده آل