امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟

کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟ نوشته افرا مهرائی‌ صدق توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.

هدف نویسنده از نگارش این اثر انتقال تجارب و دانسته‌ها به کسانی است که در رشته‌های تحصیلی پرستاری مشغول به تحصیل هستند و یا فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا کسانی که تمایل به فعالیت در زمینه‌ی مدیریت پرستاری دارند. او به مدت بیست سال در یک موقعیت مشترک یعنی رشته پرستاری و رشته مدیریت تجربه اندوخته. اگرچه روال عادی سازمان‌های دولتی دور انداختن تجارب مدیر قبلی است.

ولی او از نظر اخلاقی موظف به ادای دین خود به سیستم درمانی کشور است. از این رو تجربیاتش را در اختیار علاقه‌مندان و صاحبان شغل شریف پرستاری قرار می‌دهد.

گزیده کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟

فرسودگی‌های شغلی موجب شده بود که تعداد قابل توجهی از کارکنان بالینی دارای گواهی‌هایی باشند که بر اساس آن از طرف کمیسیون پزشکی استان از ارائه خدمت در بخش‌ها و شیفت‌های خاصی معاف می‌شدند. متأسفانه در آن زمان اگر کسی موفق به اخذ گواهی از کمیسیون می‌شد می‌توانست تا آخر خدمت از شب‌کاری معاف شده و از کار در بخش‌هایی که سنگین به حساب می‌آمد رهایی پیدا کند.

تعداد این عده هم کم نبود و لازم بود همواره نیروی کافی برای جایگزینی و ارائه خدمت فراهم باشد. در بررسی‌های سالانه مشخص شده بود که تقریبا در طول سال به اندازه نیروی‌های یک بخش داخلی مرخصی‌های استعلاجی طولانی مدت یا گواهی کمیسیون پزشکی داشتیم. این بدین معنی بود که ما دارای یک بخشی هستیم که همه امکانات را دارد اما همه کارکنان آن در مرخصی‌های طولانی مدت هستند.

صفحات کتاب :
۲۱۴
کنگره :
‭RT۳۷‬
دیویی :
۶۱۰/۷۳۰۹۲
کتابشناسی ملی :
۷۳۶۱۱۵۳
شابک :
978-622-7527-10-0
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه در دفتر پرستاری چه می گذرد؟