امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صد دلیل زندگی شاد و خرم 

انسان برای شاد زیستن خلق شده است و تمام اسباب شاد زیستن را نیز در اختیار دارد. این کتاب بر مبنای یک سری از اصول روانشناسی است که برای دستیابی به شادی و رضایت خاطر به طور ابتکاری طراحی و پایه گذاری نموده ایم. تصاویر نشان می دهند که چگونه می توانید همیشه و همواره شاد زندگی کنید. این اصول به شما اجازه می دهد که علی رغم وجود مشکلات متعدد، احساس شادی کنید و خشنود باشید. اکثر انسان ها در جستجوی شادی هستند و از همان
لحظه ی تولد شوق رسیدن به شاد زیستن آغاز می شود. رفتارها و فعالیت هایمان جهت رسیدن به شادمانی است. اگر کاری لذت بخش باشد و به خوشحالی و رضایت منجر شود قطعا تکرار خواهد شد. در درون انسان انگیزه ای وجود دارد که هم در سطح غریزی و هم در درجات بالاتر اجتماعی یا معنوی پاسخ خود را در شادی جستجو می کند. غذا خوردن، غریزه ی جنسی، انجام فعالیت های اجتماعی و معنوی، همه برای رسیدن به احساس رضایت و شادمانی است. اهمیت و یافتن معنای واقعی شادی زمانی مشخص می شود که در زندگی با احساسات منفی مانند افسردگی، پوچی، ناامیدی، یأس، ترس، اضطراب، خشم و پرخاشگری مواجه شویم و این احساسات ما را تحت سلطه ی خود در می آورند و زایل کننده ی شادی هستند. این کتاب جملات و تصاویر مختلف و متنوعی دارد که برای تمام اعضای خانواده می تواند مفید باشد. از کنار هیچ کدام از مطالب آن به سادگی نگذرید و تا زمانی که شادی را در زندگی خود احساس نکردید آن را رها نکنید و بارها آن را بخوانید. به امید روزی که شادی تسری بخش تمام لحظات و موقعیت های زندگیمان باشد.

خلاصه کتاب صد دلیل زندگی شاد و خرم 

در زندگی انعطاف پذیر باشید.با مشکلات کنار بیایید و راه حلی برای آن پیدا کنید.افراد صبور و آرام موفق ترند.خود را همان گونه که هستید، بپذیرید و سعی در عوض کردن ظاهرتان نکنید.خواب، خوراک و ورزش منظم داشته باشید.از خود بپرسید: آیا یکسال دیگر هم این مساله مهم است؟

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
102
کنگره :
‬‮‭PN۶۰۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۸۰۸/۸۸۲
کتابشناسی ملی :
8922029
شابک :
9786225875203

کتاب های مشابه صد دلیل زندگی شاد و خرم