امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
58,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرهنگ هلاکویی

کتاب فرهنگ هلاکویی نوشته‌ی رضا رحیمی است که توسط انتشارات متخصصان به چاپ رسیده  است. این کتاب، نمایانگر تمامی ارزش‌ها و آموزه‌هایی است که دکتر هلاکویی در طول سال‌ها به دانشجویان خود آموخته است. اثر حاضر، گواهی بر این است که هنر زندگی در کنار اندیشه و علم، می‌تواند جواهری ارزشمند و زیبا باشد که ما را در سفری از تولد تا مرگ همراهی می‌کند، از لحظه‌های شاد و غمگین، از ابهامات مرگبار تا روشنایی‌های امید و آزادی.

این اثر شاهکاری است که با زبانی زیبا و صادقانه، ما را به سفری عمیق و فراگیر درونی دعوت می‌کند؛ سفری که بیش از هر چیز دیگر، ما را به زندگی و زیبایی‌های پنهان آن ارجاع می‌دهد. کتاب پیش رو، چشم‌اندازی فراگیر از زندگی و هنر آن است و بر آن استوار است که خواننده را به دنبال هنر و زیبایی‌های زندگی هدایت نماید، در آن زمانی که دنیا در گذر است و در ما چه می گذرد.

این کتاب، نتیجه‌ی فراوان تلاش‌های دکتر رضا رحیمی است؛ نویسنده‌ای که با آرمان‌های پاک و قلمی زیبا، سخنان جذاب دکتر هلاکویی را در طول سال‌های پربار جمع‌آوری نموده است. کتاب فرهنگ هلاکویی، شاهدی بر توانایی و تخصص نویسنده است که در سال انتشار این اثر، با تألیفاتی گسترده که از حوزه‌های گوناگونی چون پزشکی، زندگی‌نامه، مسایل اجتماعی تا سیاسی، در سابقه‌ی خود دارد، نشان داده است. این کتاب نه تنها یک اثر گران‌سنگ است بلکه یک نماد از عمق دانش و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی  نویسنده‌اش است.

دکتر رضا رحیمی نویسنده کتاب‌های “توی بورس باش” در 2 جلد، “حق با شماست”، “چگونه نویسنده شوم”، “از 410 تا 1401”، “ارتش به روایت اسناد لانه جاسوس آمریکا”، “آیین نامه تاسیس، ارائه خدمات و اداره داروخانه ها، “شرف نامه”، ”لبخند بزن”، ”800 زن” و “بلوغ دختران” است. وی، کتاب حاضر را به آنانی نوشته است که به دنبال این هنر زندگی هستند که در من چه می‌گذرد، آن زمان که جهان در گذر است.

گزیده کتاب فرهنگ هلاکویی

در یک شب آرام و ساکت، نام “دکتر فرهنگ هلاکویی” به آرامی از صفحات کتابی برجسته بلند می‌شود. او، فراگیری‌های فراوانی در حوزه‌های اقتصاد، روانشناسی و مشاوره ازدواج، خانواده و کودکان را به دامان خود گرفته است. با مدرک دکتری جامعه‌شناسی و تجربه‌ی تدریس در دانشگاه‌های مختلف، او به ارمغان آوردن آگاهی و نوید به اندیشه‌ها و آرمان‌های بسیاری از انسان‌ها پرداخته است.

دکتر هلاکویی، روحیه‌ای درمانی واقعی را با داشتن مجوزهای لازم در زمینه ازدواج و خانواده به ارمغان آورده و مرکز بهزیستی بورلی هیلز را بنیان نهاده است. او چراغی روشن در تاریکی‌های ذهنی افراد بوده و از جنبه‌های مختلف، آنان را روشنایی و راهنمایی نموده است.

از زمانی که در سال 2000 برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی خود را آغاز کرد، دکتر هلاکویی به بیش از 40000 شخص از طریق تماس تلفنی کمک نموده و نه تنها به بهبود وضعیت روانی آنان کمک کرده، بلکه به یادگیری از آخرین پژوهش‌های علوم اجتماعی نیز کمک نموده است.

او یکی از صداقتمندانه‌ترین و برجسته‌ترین سخنوران در زمینه‌های اقتصاد، روانشناسی، ازدواج و جامعه‌شناسی است. نوعی آگاهی و شفافیت در بیانات اوست که مخاطبان را به خود جلب می‌کند. کلامش، با اشتیاق و برزگی، هرگونه پیچیدگی را تسهیل می‌دهد.

صفحات کتاب :
181
کنگره :
‏‫‬‮‭PN۶۰۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۸۰۸/۸۸۲
کتابشناسی ملی :
9547080
شابک :
9786223900716
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه فرهنگ هلاکویی