کتاب خیاطی آسان من pdf

آموزش دوخت لباس بانوان با 11 تکنیک ساده

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خیاطی آسان من

کتاب خیاطی آسان من، شامل آموزش دوخت لباس زنان با ۱۱ تکنیک ساده است، این کتاب توسط زهرا دهقانی در سال 1402 و با همکاری انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

گزیده کتاب خیاطی آسان من

نویسنده در ابتدای کتاب می‌گوید:

هر انسانی در طول زندگی خود دچار سردرگمی‌هایی از قبیل کاری، مالی و عاطفی می‌شود؛ اما اگر کمی تأمل و تفکر داشته باشیم می‌توانیم بهترین راه را انتخاب کنیم؛ زیرا خداوند ما را اشرف مخلوقات قرار داده است و ما از قدرت عقل برخورداریم، پس فعل «نمی‌توانم و نمی‌دانم» را در انتخاب‌هایمان حذف کنیم. من هم مانند دیگر افراد دغدغه و سردرگمی‌هایی در زندگی داشتم. یکی از مهم‌ترین آن‌ها مردد بودن بین انتخاب خیاطی و شغل دیگر بود. خیاطی
حرفه‌ای بود که من در خودم نسبت به آن علاقه و استعداد خاصی می‌دیدم که می‌توانم موفقیت‌های بسیاری را از طریق این هنر کسب کنم و شغل دوم که آن را کنار گذاشتم، رشته‌ی دانشگاهی من بود. حال اینکه چرا خیاطی را انتخاب کردم، می‌تواند بدین دلیل باشد که من علاوه بر علاقه‌ی زیاد نسبت به آن از دوران کودکی به دنبال خیاطی و خلق کردن لباس‌ها از تکه پارچه‌ها و روسری‌ها برای عروسک‌های خود بودم. تصور کنید که اگر آنچه را که به تن دارید هنر دست خود شما باشد، چه قدر احساس خوشحالی و غرور به شما دست می‌دهد از اینکه خودتان یک خالق باشید و بهترین‌ها را برای خودتان خلق کنید؟ اکنون‌که تصمیم به نوشتن این کتاب گرفتم با مشقت‌های فراوان، هنر خیاطی را آموختم و خدا را شاکرم که عزیزی را بر سر راهم قرار داد تا راهنمای راه من شده و باعث شود که من هرچه را که با سختی در زمینه‌ی خیاطی فراگرفته‌ام را به‌راحتی در اختیار همنوعان خود قرار دهم تا هر بانویی که این کتاب را بخواند، بتواند لباس‌های خود را تهیه کند.
»

صفحات کتاب :
74
کنگره :
‏‫‬‭TT۵۲۰
دیویی :
‏‫‬‭۶۴۶/۴۰۴
کتابشناسی ملی :
9133077
شابک :
978-622-310-335-3
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه خیاطی آسان من