امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نابغه NLP شوید!

ذهن قدرتمندترین، قوی‌ترین و مهمترین نرم افزار تغییر مهندسی و مدیریت می‌باشد؛ به‌طوری که ادیان و علوم مختلف، ذهن را به نام‌های متفاوتی از جمله: معجزه خدا، خدای درون، غول چراغ جادو و... یاد کرده‌اند. ذهن انسان خارق‌العاده‌ترین چیزی است که انسان تا به امروز مشاهده کرده است. بسیاری از ناتوانایی‌های ما به این دلیل است که ضمیر ناخودآگاه خود را نشناخته و به آن تسلطی نداریم؛ ضمیر ناخودآگاه بخش اعظمی در ذهن ماست که در برابر ضمیر خودآگاه یا همان عقل ما قرار دارد.

برای تسلط بر ضمیر ناخودآگاه، باید تمرین‌هایی را انجام دهید تا به قدرت ذهنی برسید. این کار‌ فقط با زمان و تمرین امکان‌پذیر است. ذهن بسیار شگفت‌انگیز است و زمانی که به قدرت ذهنی برسید مثل این است که به همه چیز رسیده‌اید. قدرت ذهنی می‌تواند قدرت بدنی شما را بسیار افزایش دهد و کارهایی را انجام دهید که قبلا قادر به انجامشان نبوده‌اید. همچنین با قدرت ذهنی می‌توانید یادگیری خود را افزایش داده و در تمام ابعاد زندگی، عملکردتان از همه بهتر باشد. پس می‌توان گفت قدرت ذهن در تمامی مسائل به ما کمک می‌کند و اگر ذهن قدرتمندی داشته باشیم حتما موفق می‌شویم.

در این کتاب قصد داریم شما را به نابغه‌ی NLP تبدیل نماییم. اگر شما نیز با محتوا و دستورالعمل‌های این کتاب همراه باشید، می‌توانید علم برنامه‌ریزی‌ عصبی‌کلامی را فراگرفته و زندگی ایده‌آل خود را به کمک آن خلق کنید.

در واقع ان‌ال‌پی علمی است که این فرصت را به شما می‌دهد تا ضمیر ناخود‌آگاه خود را به آن صورتی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید. به عبارتی دیگر علم ان ال پی، جزء بهترین روش‌ها برای برنامه‌ریزی می‌باشد.

دیویی :
۱۵۸/۹
کتابشناسی ملی :
8748088
شابک :
9786223100222
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
104
کنگره :
BF۶۳۷‭‬

کتاب های مشابه نابغه NLP شوید!