امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دستکاری و تکنیک های آن

کتاب دستکاری و تکنیک های آن ترجمه شده توسط سرکار خانم مریم هموله منتشر شده در نشر متخصصان.

در بخشی از این کتاب می خوانیم

دستکاری و تکنیک‌های آن چگونه بر دیگران تأثیر بگذاریم، زبان بدن آن‌ها را بخوانیم و دروغ‌ها را در زندگی روزمره تشخیص دهیم.

امروزه، دستکاری یک کلمه‌ی منفی تلقی می‌شود، اما در حقیقت این ارزیابی، خود یک دستکاری را توصیف می‌کند. اینکه همه‌ی ما دستکاری می‌شویم یک واقعیت است. هر نوع ارتباط، تلاشی است برای تأثیرگذاری بر دیگری، برای دستکاری او. با این وجود با توصیف دستکاری به‌عنوان عملی منفی، به ما توصیه می‌شود سعی نکنیم به‌طور هدفمند روی دیگران تأثیر بگذاریم. به این معنی که قدرت تأثیرگذاری برای آنچه می‌خواهیم بانفوذ بر دیگری به دست آوریم از ما سلب شده است. اکنون شما این کتاب را خریده‌اید. در نتیجه این ارزیابی را نادیده گرفته‌اید. خیلی خوب است، زیرا دستکاری در همه‌جا وجود دارد، از نوزادی شروع می‌شود و در طول زندگی نیز به ما آموزش داده می‌شود.

پس چگونه می‌تواند منفی باشد؟ مانند همه‌ی چیزهای دیگر فقط به نحوه‌ی استفاده‌ی ما از آن بستگی دارد. اساساً دستکاری چیزی بیش از یک ابزار نیست که ما از آن استفاده می‌کنیم. برای اینکه بتوانید از این ابزار به‌درستی استفاده کنید، این کتاب نحوه‌ی عملکرد هر نوع دستکاری را به شما آموزش می‌دهد. مهم‌ترین تکنیک‌های نحوه‌ی خواندن زبان بدن و چگونگی دیدن دروغ‌ها را یاد خواهید گرفت. این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا افراد اطراف خود را درک کنید و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید.

صفحات کتاب :
36
کنگره :
BF۶۳۷‭‬
دیویی :
۱۵۵/۹۲
کتابشناسی ملی :
9029225
شابک :
9786222928919
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه دستکاری و تکنیک های آن