دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

وقتی نیچه گریست بهترین ترجمه

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

رمان وقتی نیچه گریست اثری از اروین یالوم روانشناس مشهور است در وین سده نوزدهم، داستانی از عشق، سرنوشت و اراده در میان خرد گرایانی شکل می‌گیرد که تصویری از آن دوران ارائه می دهد. در این مطلب وقتی نیچه گریست بهترین ترجمه را  معرفی می‌کنیم.

کتاب وقتی نیچه گریست

یوزف بروئر، یکی از بنیانگذاران مکتب تحلیل روانی، در اوج دوران زندگی بسر می برد. فریدریش نیچه، یکی از بزرگترین فیلسوفان اروپا در آستانه خودکشی ناشی از افسردگی قرار دارد و قادر به درمان سردردهای شدید و سایر بیماری هایش، نیست.

هنگامی که بروئر می پذیرد نیچه را با کاربرد تجربی «گفتگو درمانی» زیر نظر بگیرد، هرگز انتظار ندارد که بیمار نیز در نشست های برگزار شده به دنبال آرامش باشد و …

اروین دی یالوم در «هنگامی که نیچه گریست»، «واقعیت و تخیل» و «محیط و تطبیق» را در هم می آمیزدتا ماجرایی ماندگار را در مورد نیروی رهایی بخش رفاقت، آشکار سازد.

بهترین ترجمه کتاب وقتی نیچه گریست

کتاب وقتی نیچه گریست یا هنگامی که نیچه گریست در ایران با ترجمه‌های مختلفی منتشر شده است. ترجمه‌ی ساناز علمی، فاطمه مختاری، کیومرث پارسای و سپیده حبیب از این جمله‌اند. اما بهترین ترجمه رمان وقتی نیچه گریست و به طور کلی آثار اروین یالوم را می توان ترجمه های دکتر سپیده حبیب دانست.

کتاب وقتی نیچه گریست ترجمه کیومرث پارسای

یکی از ترجمه های مناسب کتاب وقتی نیچه گریست، ترجمه ی کیومرث پارسای می باشد که توسط انتشارات جامی منتشر شده است. این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده است.

هنگامی که نیچه گریست

کتاب وقتی که نیچه گریست، نوشته ی اروین دی یالوم و ترجمه ی کیومرث پارسای، توسط انتشارات جامی منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است. هنگامی که نیچه گریست ر...
اروین دی‌یالوم
نویسنده
جامی
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب وقتی نیچه گریست ترجمه سپیده حبیب

کتاب وقتی نیچه گریست (رمانی درباره وسواس) نوشتهٔ اروین د. یالوم و ترجمهٔ سپیده حبیب است و نشر قطره آن را منتشر کرده است.

9 تخفیف
اروین دی‌یالوم
نویسنده
قطره
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

جملاتی از کتاب وقتی نیچه گریست

امیدوارم زمانی برسد که هیچ مرد یا زنی، قربانی ضعف و بی‌مایگی آن دیگری نشود.

بررسی بالینی برویر، دقیق و منظم بود. پس از شنیدن کلماتی که بیمار برای توصیف بیماری‌اش به کار می‌برد، به شکلی اصولی به بررسی هر علامت می‌پرداخت: این که علامت چطور آغاز شده، با گذشت زمان چه تغییری کرده و به اقدامات درمانی چه پاسخ‌هایی داده است. مرحله‌ی سوم کارش، بررسی کارکرد دستگاه‌های مختلف بدن بود که از سر، آغاز و به پا ختم می‌شد.

نقد کتاب وقتی نیچه گریست

کتاب وقتی نیچه گریست را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: آموزنده، جالب، عجیب و در عین حال ضروری برای همه انسان ها. در این کتاب شما میتوانید مفاهیمی از قبیل: عشق و احساسات انسان‌ها، تنهایی و انزوا، احساس شکست در اوج موفقیت، زنان، خانواده و دوستان و در نهایت حقیقت و ازادی، را مطالعه کنید و دیدگاه جدیدی را نسبت به این موارد پیدا کنید.

دو انسان دارای زندگی‌ کاملا متفاوت دارند که در عین حال میتوانند کاملا همدیگر را درک کنن و احساسات خود را شرح دهند. در نگاه اول با اینکه دکتر بروئر و پروفسور نیچه دارای شخصیت متقابل و دارای مشکلات متفاوت هستند، اما در نهایت می بینند که ریشه مشکلات آنها یکی است و کامل کننده همدیگر هستند. از طرفی دکتری که سرامد همه پزشکان هست و هر بیماری را میتواند درمان کند متوجه می شود که خودش بیشتر از همه به کمک احتیاج دارد، و همچنین فیلسوفی که ادعا میکدن می تواند تنها و بدون اتکا به دیگران زندگی کند و تنها چیزی که مهم است، دستیابی به حقیقت هست، هردو در نهایت به مفهومی کاملا تازه از زندگی و تفکرات و حقایق می‌رسند.

وقتی نیچه گریست بهترین ترجمه

شما مخاطبان می توانید کتاب هایی الکترونیکی را بصورت رایگان در مدت محدود مطالعه کنید و از بین آنها ترجمه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *