دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

بهترین ترجمه کتاب هنر جنگ

مرداد 1403 . سمانه خوش انگشت

کتاب هنر جنگ اثری از سون‌ تزو می‌باشد. «سون تزو»، نام یکی از مشهورترین فرمانده‌های جنگ در جنگ‌های پیشین چین بوده است. در این مطلب بهترین ترجمه کتاب هنر جنگ را معرفی می‌کنیم.

کتاب هنر جنگ

کتاب هنر جنگ نوشته ها و استراتژی‌های این افسر جنگی در طول سال‌ها حفظ شده است. قوانینی که او طراحی کرده است، هنوز هم در برنامه‌ریزی‌های جنگی و چیدن استراتژی استفاده می‌شود. فردی به نام ژنرال «تائو هانزنگ» دست‌نویس‌های برجامانده از سون تزو را جمع‌آوری کرد و بعد از ترجمه، آن را به شکل کتاب درآورد. از آنجا که این ژنرال تمام عمرش را به عنوان یک سرباز ارتش بوده است، تفسیرهای دقیقی از ذهنیات سان تزو داشته است.

بهترین ترجمه کتاب هنر جنگ

چندین ترجمه از کتاب هنر جنگ شده است یکی از این مترجمان، محمود حمیدخانی از انتشارات نشر سیته و ترجمه ی حسن حبیبی از انتشارات قلم می باشد.

یکی از بهترین ترجمه های کتاب هنر جنگ، ترجمه ی فاطمه باغستانی از انتشارات نسل نواندیش می باشد که بصورت الکترونیکی در فراکتاب عرضه شده است.

هنر جنگ

معرفی کتاب هنر جنگ کتاب هنر جنگ اثری از سون تزو می باشد که با ترجمه فاطمه باغستانی در انتشارات نسل نواندیش منتشر و روانه بازار کتاب شده است. «س...
سون تزو
نویسنده
فاطمه باغستانی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خلاصه کتاب هنر جنگ pdf

بسیاری از خوانندگان کتاب هنر جنگ بر این باور هستند که این کتاب برای کسب و کارشان بسیار سودمند بوده است. افرادی که دوست دارند در زندگی شخصی و شغل خود بر اساس نظم و استراتژی پیش بروند، کتاب هنر جنگ را بخوانند. پس از مطالعه کتاب خواهید دید که دیدگاه شما نسبت به استراتژی و ساختن استراتژی تغییر می کند. در کتاب هنر جنگ راجع‌به مسائلی صحبت می‌شود که هر فرمانده‌ای باید آن‌ها را در نظر داشته باشد، از علامت‌های امیدوارکننده و مثبت بگیر تا نشونه‌هایی که از یک فاجعه‌ی غریب‌الوقوع خبر می‌دهند.  این کتاب یک اثر تعیین‌کننده در حوزه استراتژی و تاکتیک نظامی در زمان خودش بوده و هنوز هم یکی از متون اصلی به‌شمار می‌رود و همچنین یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین کتاب‌ها دربارهٔ استراتژی نظامی است که بر روی تفکر جنگی مشرق زمین، تاکتیک‌های کسب و کار و… تأثیرگذار بوده‌است.

Pdf کتاب هنر جنگ در نرم افزار فراکتاب عرضه شده است و می‌توانید آن را رایگان در نرم افزار به مدت محدود مرور کنید و در مورد بهترین ترجمه کتاب هنر جنگ بودن آن قضاوت کنید.

متن کتاب هنر جنگ

سرنوشت شخصی که سعی می‌‌کند بدون تلاش و بدون پرورش روحیه خطر کردن، در نبرد و حملاتش پیروز شود، ناخوشایند است، زیرا نتیجه‌‌ای جز هدر دادن زمان ندارد و ایستایی و خمودی به‌‌همراه دارد.
سائو کونگ می‌‌گوید: «پاداش کار خوب نباید حتی یک روز به تعویق بیفتد». تو مو می‌‌گوید:‌‌ «اگر فرصت پاداش دادن و تشویق افراد شایسته را از دست بدهید، زیردستان شما دستوراتتان را اجرا نخواهند کرد و مصیبت و گرفتاری برایتان پیش خواهد آمد». در این رابطه می یائو چن بهترین تفسیر را ارائه کرده است. او می‌‌گوید: «آن‌‌هایی که می‌‌خواهند از موفقیت در نبرد و تهاجم‌‌هایشان مطمئن شوند، باید لحظات مناسب را تشخیص دهند و قهرمانانه بجنگند. آن‌‌ها باید با توجه به شرایط، ابزاری مانند آتش، آب و غیره را انتخاب کنند. آنچه نتیجه آن مصیبت‌‌بار است و نباید انجام شود، این است که دست روی دست بگذاریم و فقط به امتیازاتی که نسبت ‌‌به رقیب داریم، دل‌‌خوش کنیم.»

آیا شما هم موافق هستید که این کتاب بهترین ترجمه کتاب هنر جنگ است؟

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *