خرید و دانلود کتاب های مهرداد صدقی

مهرداد صدقی

مهرداد صدقی (زاده ۱۳۵۶) نویسنده ایرانی زاده شهر بجنورد است. صدقی با کتاب آبنبات هلدار معروف شد سریال تلویزیونی پدر پسری اقتباسی از کتاب آخرین نشان مردی نوشته صدقی است.

مهرداد صدقی تاکنون مقام‌های ممتاز جشنواره‌های ادبی و هنری بسیاری را از آن خود کرده است. از آثار شناخته‌شده‌ی او می‌توان به سه‌گانه‌ی «آبنبات هل‌دار»، «آبنبات پسته‌ای» و «آبنبات دارچینی» اشاره کرد.

زندگی نامه مهرداد صدقی

مهرداد صدقی مرداد ماه 1356 در شهر بجنورد و در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد. تحصیلات خود را تا دیپلم در بجنورد گذراند، سپس برای ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی صنایع چوب و کاغذ راهی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان شد و تحصیلاتش را تا مقطع دکترا ادامه داد. صدقی از سال 1383 به عضویت هیئت‌علمی دانشگاه گنبد کاووس درآمده است و در حال حاضر مدیریت کتابخانه‌ی این دانشگاه را بر عهده دارد.

مهرداد صدقی نویسنده‌ی پرفروشی است. فروش برخی کتاب‌های او بیش از صد هزار جلد بوده و تاکنون بارها تجدید چاپ شده‌اند.

مهرداد صدقی

آثار مهرداد صدقی

آبنبات هل‌دار

آبنبات پسته‌ای

آبنبات دارچینی

آبنبات نارگیلی

تعلیمات غیراجتماعی

آخرین نشان مردی

دومین نشان مردی

میرزا روبات

سال سیل

دژاوو

میرزا روبات

مغزنوشته‌های یک نوزاد

مغزنوشته‌های یک جنین

بهترین کتاب‌های مهرداد صدقی

کتاب آبنبات هل‌دار: یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مهرداد صدقی است که داستان آن در یکی از محله‌های قدیمی شهر بجنورد می‌گذرد و نویسنده، با زبان طنز، حال ‌و هوای نوستالژیک دهه‌ی شصت را بازسازی می‌کند. این کتاب در سال 1393 برنده‌ی کتاب سال چهاردهمین جایزه‌ی ادبی شهید حبیب غنی‌پور شد.

کتاب الکترونیکی آبنبات هل‌دار و کتاب صوتی و چاپی، آبنبات هل‌دار بر روی سایت فراکتاب قرار گرفته است.

کتاب آبنبات پسته‌ای: ادامه‌ی داستان آبنبات هل‌دار است که سرنوشت شخصیت اصلی را در سال‌های اول دهه‌ی هفتاد پی می‌گیرد و از خلال آن، به وقایع تاریخی این دوران و تأثیر آن‌ها بر زندگی مردم کوچه و بازار می‌پردازد. این کتاب در سال 1395 منتشر شده است.

فراکتاب کتاب چاپی آبنبات پسته‌ای را برای علاقه‌مندان به آثار این نویسنده‌ی پرفروش در سایت خود عرضه کرده است.

کتاب آبنبات دارچینی: داستانی به زبان طنز و آخرین کتاب از سه‌گانه‌ی آبنبات‌های مهرداد صدقی است که در سال 1397 منتشر شده است.

کتاب چاپی، صوتی و کتاب الکترونیکی آبنبات دارچینی در سایت فراکتاب موجود است.

ترتیب خواندن کتاب های آبنبات مهرداد صدقی

آبنبات هل‌دار، آبنبات دارچینی و آبنبات پسته‌ای، سه‌گانه جذاب و دلنشین مهرداد است یک پیام رسا دارند و آن این‌که، خاطره و نوستالژی را که از انسان بگیرند به جرئت می‌توان گفت یکی از شاهراه‌های حیات او را مسدود کرده‌اند، آدمی‌زاد با خاطراتش زندگی می‌کند و هرچقدر هم آدمی باشد که به گذشته خود چنگ نزند، بازهم مرور خاطرات دور، خصوصا دوران کودکی و نوجوانی او را لبریز از احساسی خوشایند می‌کند. مهرداد صدقی، پدید آورنده یکی از ماندگارترین و محبوب‌ترین مجموعه‌ کتاب‌های نوستالژیک درباره دهه شصت و هفتاد است که با درون‌مایه طنز اتفاقات آن دوره از زندگی ما را به رشته تحریر درآورده است. با هم نگاهی پررنگ‌تر خواهیم داشت به مجموعه آبنبات‌های مهرداد صدقی که هر سه این عنوان کتاب‌ها، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

جلد پنجم آبنبات مهرداد صدقی

کتاب «آبنبات نارنگی» یکی دیگر از مجموعه کتاب های مهرداد صدقی است. از این مجموعه تنها یک جلد دیگر باقی مانده است و به زودی مراحل نگارش آن آغاز می‌شود. امیدوارم کسانی که این جلد را می‌خوانند مانند گذشته از آن لذت ببرند و در ادامه با اشتیاق به سمت جلد پنجم برویم.

جدیدترین کتاب مهرداد صدقی

در کتاب آخرین نشان مردی، وقایع و موقعیت‌های طنزآمیز دوره دانشجویی به قلم مهرداد صدقی به رشته تحریر درآمده و برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند یادآور خاطرات و همچنین برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند، می‌تواند جذاب باشد.

خرید کتاب دژاوو مهرداد صدقی

«دژاوو» به معنای آشنایی پنداری است، به زبان ساده‌تر همان حس و حال آشنایی است که با دیدن کسی، چیزی، مکانی و یا اتفاقی آن را آشنا می‌پنداریم، گو اینکه آن را پیشتر در خواب یا رویا دیدهایم. اخیرا گفته میشود این امر ناشی از خاطره سازی آنی مغز از رویدادی در لحظه است و برآورد اشتباه مغز، اما در عالم داستانی دژاوو، مرزی بین واقعیت، رویا و یا اشتباه مغز نیست و مخاطب باید حدس بزند کدام رویداد واقعیست، کدام خاطره و کدام پنداشت مغز.

«دژاوو» خرده داستان‌هایی است از موقعیتهای عجیبی که مردمی عادی در آن گرفتار می شوند. زندگی هر فرد سرشار از خرده داستانهاست که با کنار هم قرار گرفتن این خرده استانها، داستان کاملتری شکل میگیرد و مانند پازل در کنار هم قرار می‌گیرند تا روایت اصلی داستان را شکل ‌دهند. شما قهرمان داستان زندگی خود اما نقش فرعی یک خرده داستان و یا یک زندگی دیگر هستید. چه می شود اگر نقشتان فراتر از یک نقش فرعی ساده باشد حتی برای رهگذری که از کنارتان میگذرد. در دژاوو، تک تک افراد مانند اثر پروانهای بر زندگی هم تاثیر دارند، حتی با اینکه شاید فقط برای لحظهای هم را دیده باشند.

دانلود رایگان کتاب های مهرداد صدقی

هیچ یک از کتاب‌های این نویسنده به صورت رایگان عرضه نشده است و نویسنده در حال فروش آنهاست با این وجود می‌توانیدجهت آشنایی با کتاب های صوتی و الکترونیک مهرداد صدقی، با نصب نرم افزار فراکناب نسخه الکترونیک و صوتی آثار را برای چند دقیقه به صورت رایگان بشنوید و مطالعه کنید.

در جدول زیر بیوگرافی مهرداد صدقی را مشاهده کنید.

زندگی نامه مهرداد صدقی
نام و نام خانوادگی: مهرداد صدقی
تاریخ تولد: سال 1356
محل تولد: بجنورد
حوزه فعالیت: داستان طنز
افتخارات: فروش بیش از صدهزار از برخی از آثار و ساخت سریال با اقتباس از آخرین نشان مردی
بیشتر