کتاب احکام ویژه pdf رایگان

مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدظله)

امتیاز
5 / 4.6
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
600 مسئله کثیر الابتلاء مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی(مدظله)
یکی از دغدغه های انسان عاقل آن است که راه و رسم زندگی وروش مواجه با موضوعات مختلف را از کارشناسان امر سوال نماید و یا با تحقیق به روش مطلوب دست پیدا نماید.
هدف اصلی انسان رسیدن به سعادت است و راه سعادت مانند تمام راه های دیگر نیازمند راهنما است و طبیعتا راهنما باید از منبع اطلاعاتی کاملی برخوردار باشد. ما معتقدیم که خداوند حکیم انسان را خلق نمود و راه و رسم زندگی جاودان و سعادتمندانه را به وسیله فرستادگانش برای اوروشن ساخت.بشریّت همیشه مُحتاج تعالیم حَقّه الهی بوده، تا بتواند به آرامش برسد و مسیر تکامل را طی نماید و امروز پیمودن این راه فقط در پرتو فقه شیعی ممکن است و آنان که از پرتو فقاهت دور شدند، در ظلمت دنیا اسیر شیطان و شیطان صفتان گشته، دنیا و آخرت خود را تباه شده دیدند.
مجموعه حاضر نظرات فقیه عالیقدر جهان تشیّع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظلّه العالی) پیرامون ششصد مسئله موردنیازاست که به دستورمعظم له تهیه وتنظیم گردیده است.
از مهمترین دلایل گردآوری این مجموعه دستیابی آسان شما عزیزان به مسائل شرعی مورد نیاز می باشد، بدون مبالغه می توان گفت با مطالعه این کتاب پاسخ بسیاری از سؤالات شرعی را که در ذهن دارید به دست خواهید آورد. لازم به ذکر است گلچین شدن مطالب این کتاب از بین هزاران سؤال شرعی حاصل سال ها تجربه وبررسی کارشناسانه درموردنیازهای فقهی جامعه امروزبوده است.
صفحات کتاب :
288
کنگره :
‫‬‭BP37/35‫‬‭‫‭‫‬‮‭‫‬‭/م72ص4 1395
دیویی :
‫‬‭297/951
کتابشناسی ملی :
4302249
شابک :
‫‬‭978-964-8139-37-2
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه احکام ویژه