کتاب شفای بدن pdf

کتابی برای تغییر نگرش نسبت به مشکلات و مسائل مختلف زندگی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
زندگی همه ما ارزشمند است. اما ارزش آن را نوع طرز فکر ما تعیین می کند. اگر طرز فکر عالی داشته باشیم، زندگی خود به خو کامل می شود، حتی اگر هیچ نداشته باشیم. به عقیده من زندگی آغاز و پایانی ندارد، بلکه همانند یک چرخه ای است که دائما دور خود می گردد. حال اگر بخواهیم بدانیم که چه چیزی این چرخه را می گرداند، باید بگوییم که تجربیات ما چنین کاری را برایمان انجام می دهند. هرچه تجربیاتمان بیشتر باشند، چرخه زندگی مان راحت تر و سریعتر می گردد و ما را به اهدافمان می رساند.
حتما متوجه شده اید که هیچ لحظه ای از زندگی شبیه لحاظت قبل و بعد آن نیست و هر لحظه کاملا تازه است و شرایط خاص خود را دارد. اگر در گذشته نگران و افسرده بوده ایم، در این لحظه باید آن ها را فراموش کنیم و از این پس آن طور که دوست داریم زندگی می کنیم و مطابق شرایط کنونی مان تصمیم می گیریم. به امید آنکه همین لحظه، لحظه آغازین تمام خوشی ها و لذت ها در زندگی ما باشد و ما را به موفقیت های بزرگ در فردا و فرداها برساند.
«نقطه اوج زندگی آنجایی است که من ایستاده ام. همه چیز خوب است و زیبا. زندگی در حال تغییرات و این بزرگترین شانس من برای پیروزی است. پیروزی که سال ها برایش تلاش کرده ام و می دانم که روزی به آن دست پیدا می کنم. فقط کافی است خود را باور کنیم و بدانم هر لحظه که می گذرد یک قدم به هدفم نزدیکتر می شوم. این لحظه، لحظه آغازین فردای من است و من قدردان آن هستم. همه چیز در دنیای من خ وب است و من دنیا را با تمام خوبی هایش دوست دارم.»
دیویی :
615/852
کتابشناسی ملی :
3694034
شابک :
‬‫‭978-600-6235-60-8
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
88
کنگره :
RZ400‫‭/ھ9ش7 1394

کتاب های مشابه شفای بدن