کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست pdf

راهکارهای طلایی از کیم ووچونگ موسس و مدیر شرکت دوو

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
«یک فرد دانا و باهوش به خوبی می‌داند که چگونه از زمان و پول خود به درستی استفاده کند. اجازه دهید بگویم که هیچ‌یک از ما نباید حتی کوچکترین مقدار از پول‌مان را بیهوده خرج کنیم و به همان اندازه نیز باید مراقب صرفه‌جویی در زمان خود باشیم.

در واقع برای هر جوانی لازم است که با توانایی‌های ذهنی خود در مصرف پول و زمان خود که دو عامل مهم و تعیین‌کننده در سعادت و خوشبختی هستند، صرفه‌جویی کند. پول ماهیت خنثی و بی‌اثر دارد. یعنی نه خوب است و نه بد. مهم نحوۀ استفادۀ ما از آن می‌باشد.

در هر صورت باید کاملاً آگاه باشیم که پول باید در زمانی که نیاز است خرج شود. یعنی برای پول خرج کردن استانداردهای خاصی وجود دارد. اگر چنین کنیم می‌توانیم به خود و دیگران سود برسانیم. به نظر من مصرف کردن پول و سرمایه‌ها برای کسب مقامات عالی و تحصیلات دانشگاهی در هر شرایطی نه تنها بد نیست، بلکه باعث پیشرفت خود و دیگران می‌شود. اگر ما بتوانیم از پول‌مان در جهت صحیح استفاده کنیم، مهم نیست که چقدر خرج می‌کنیم. و نباید از خرج کردن پول در مواقع لازم بهراسیم.

بر این اساس من معتقدم که نباید ناچیزترین مقدار از پول را بیهوده خرج نمود. این کار باعث می‌شود در موقعی که به پول نیاز داریم، دچار مشکل شویم. برخی از افراد چون می‌بینند دیگران چیزی را می‌خرند، آنها نیز تحریک می‌‌شوند که چیزهای غیرضروری را بخرند. در حقیقت این کارها حماقت محض هستند که با هیچ پاسخی توجیه نمی‌شوند.»...
صفحات کتاب :
152
کنگره :
‫‬‭HF5386‫‭‫‬‭/ک92س9 1393
دیویی :
‫‬‭650/1
کتابشناسی ملی :
‫ 3467730‬
شابک :
978-600-6235-53-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه سنگفرش هر خیابان از طلاست