کتاب قدرت انعطاف پذیری pdf

فکر خود را تغییر دهید تا شادی را همین امروز تجربه کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
شاهکاری از دیمیان هیوز
«تحقیقات نشان داده‌اند که حدود ۷۳ درصد از خریداران در نقاط مختلف دنیا قبل از اینکه چیزی را خریداری کنند، به نسبت پنج بار دچار شک و تردید می‌شوند. به عبارت دیگر آنها قبل از خریدن اجناس، پنج بار آن را کنار می‌گذارند و دوباره بر می‌دارند. علاوه بر آن بخش دیگری از این تحقیقات نشان داد که حدود ۸ درصد از فروشندگان نیز به نسبت پنج بار جنسی که مشتری در خرید آن شک دارد را از او می‌گیرد و در انتها می‌پذیرد که آن را بفروشد.

در حالت کلی اگر بخواهیم این مطلب را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که حدود ۸ درصد از افراد در حال سود بردن از ۷۳ درصد از مردم هستند. تعجبی ندارد که همین تعداد کم و انگشت شمار بتوانند در مقایسه با تعداد بیشتری از مردم سود کنند. این نسبت شاید کمی‌متغیر باشد، اما نسبت تعداد افراد موفق و افراد عادی را به وضوح بیان می‌کند.

با ارائۀ این مثال ما قصد داریم، پشتکار فروشندگان در نشان دادن صبر و تحمل و فروش اجناس را بیان کنیم. اگر ما بخواهیم خودمان را جای خریداران بگذاریم، قطعاً نمی‌توانیم با بار اول دیدن هر چیزی، آن را بخریم. اما اگر بخواهیم در گروه فروشندگان باشیم، آیا می‌توانیم در صبر و تحمل نشان دادن از خود، این چنین تلاش کنیم؟ آیا پس از پنج بار «نه» شنیدن، از فروش جنسی، خود خسته و پشیمان نمی‌شویم؟»
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
120
کنگره :
‫BF637‭ /‮الف‬2‫‬‮‭ھ96 1392
دیویی :
‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
3242105
شابک :
978-600-6235-37-0‬‬‬

کتاب های مشابه قدرت انعطاف پذیری