کتاب درآمدی که واقعا ارزشش را دارید بدست آورید pdf

شاهکاری تازه از برایان تریسی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 50,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
«امروز شما دقیقاً همان مقداری که تصمیم گرفته‌اید داشته باشید را دارید، نه بیشتر و نه کمتر. شما از نظر مالی در این نقطه قرار دارید چراکه شما تصمیم گرفته‌اید در اینجا باشید. فقط شما. نه هیچ کس دیگر.

در موضوع درآمد، این حرف به آن معناست که هر درآمدی که امروز دارید همان مقداری است که تصمیم گرفته‌اید داشته باشید (نه یک ریال بیشتر و نه یک ریال کمتر).

شما در نتیجه‌ی کارهایی که کرده‌اید و کارهایی که نکرده‌اید تصمیم گرفته‌اید این مقدار درآمد داشته باشید. کارهای خاصی انجام داده‌اید تا درآمدتان را به مقدار امروزی برسانید.

و کارهایی هستند که انجام نداده‌اید که باعث شده‌اند درآمدتان کمتر از مقداری باشد که واقعاً توانایی داشتید بدست آورید. هر آنچه که امروزه درآمد دارید را خودتان تصمیم گرفته‌اید کسب کنید.

وقتی من برای بار اول این را شنیدم، اینکه خودم تعیین کننده‌ی درآمد خودم بودم، خیلی شگفت زده و عصبانی شدم. به شدت آن را انکار کردم. گفتم "این حقیقت ندارد. هیچ کس انتخاب نمی‌کند که این مقدار درآمد داشته باشد و همیشه نگران پول باشد."

من همواره والدین، تحصیلات، رئیس، شرکت، وضعیت صنعت، رقابت و اقتصاد را مسئول حقوق پایین خود می‌دانستم. بعد اطرافم را نگاه کردم و متوجه شدم که صدها یا حتی هزاران نفر دیگر بودند که همان محدودیت‌ها و مشکلات مرا داشتند اما خیلی بیشتر از من درآمد داشتند و زندگی‌شان بهتر از من بود.»...
صفحات کتاب :
320
کنگره :
‫‬‮‭HF5381‫‬‮‭/ت4ب4 1392
دیویی :
‫‬‮‭650/1
کتابشناسی ملی :
3168546
شابک :
‫‭978-600-6235-31-8‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه درآمدی که واقعا ارزشش را دارید بدست آورید