امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 17,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
بعد از ازدواج چه بر سر عشق می آید؟ آیا تجربه من تجربه عموم مردم است؟ چرا آمار جدایی و طلاق در کشورمان خیلی زیاد است؟ نمی توانم باور کنم که تابه حال سه بار متارکه کرده ام. آیا زوج هایی که متارکه نمی کنند زندگی را بی معنی و پوچ ادامه می دهند یا واقعاً در زندگی شان عشق وجود دارد؟ اگر عشق هست، چگونه عشقی است؟

آرزوی داشتن یک عشق رؤیایی در ازدواج، ریشه عمیقی در ساختار روان شناسی ما دارد. البته کتاب های فراوانی در این زمینه وجود دارند و بسیاری از نصایح اینترنتی و میزگردهای رادیویی و تلویزیونی به این موضوع می پردازند. در نهایت هم پدر و مادر و دوستان، راهنمایی می کنند. زنده نگهداشتن عشق در ازدواج یک مسؤولیت جدّی است.

با وجود این که کارشناسان رسانه ها راهنمایی های بسیاری را در این زمینه داشته اند، پس چرا زوج های معدودی به راز ماندگاری عشق بعد از ازدواج پی برده اند؟ چرا زوج هایی که در کارگاه های گفت و شنود شرکت می کنند با وجود این که نظرات و دیدگاه های خوبی را دربارة نحوة برقراری ارتباط و گفتگوها، بازگشت به خانه و پیدا کردن خود می شنوند، باز هم قادر نیستند که این الگوهای ارتباطی و گفتگوی ای مطرح شده را در زندگی شان اجرا کنند. ما کارشناسی را در میزگرد تلویزیونی اُپرا می بینیم که نکاتی را در مورد «101 روش ابراز عشق به همسرتان» با ما در میان می گذارد، دو سه روشی که به نظر خودمان مناسب زندگی ماست، گلچین کرده و آنها را امتحان می کنیم. چه می شود که همسرمان حتی به تلاش ما اعتنا نمی کند؟ بی اعتنایی او باعث می شود که از نود و هشت روش دیگر هم دلسرد شویم و طبق معمول به زندگی عادی خودمان بازگردیم.

هدف این کتاب، پاسخ به این سؤال هاست. البته به این معنی نیست که کتاب ها و مقالاتی که تابه حال چاپ شده اند، مفید نیستند.

مشکل اینجاست: ما به این حقیقت مهم که افراد به زبان های مختلف عشق صحبت می کنند، توجه نکرده ایم.
شابک :
‫978-600-6148-43-4‬
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
116
کنگره :
‫‬‮‭HQ734‫‬‮‭‭/چ2پ9 1392‮الف‬‬
دیویی :
‫‬‮‭646/78
کتابشناسی ملی :
3061211

کتاب های مشابه 5 زبان عشق برای همسران