کتاب تبلیغات و عملیات جنگ روانی در جنگ ایران و عراق pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟
زمینه های پیدایش، چگونگی آغاز، تداوم و پایان یافتن جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران را می توان در چهار مرحله مورد بررسی قرار داد.
دوره ی اول: زمینه سازی جنگ
انقلاب اسلامی به عنوان یک اندیشه و مدل سیاسی نوین، تمام مدل های موجود سیاسی زمان خود را به چالش کشید و از این جهت، همواره در معرض خطرات و تهدیدات مختلفی از ناحیه ی عوامل خارجی و داخلی بوده است. تجزیه طلبی، مبارزات مسلحانه ی گروهک ها، براندازی از طریق اغتشاش و آشوب سازی در جامعه، کودتا، حمله ی نظامی، ترور شخصیت های اصلی نظام، ایجاد و شکاف اختلافات قومی و مذهبی، تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی و... محورهایی از تهدیدهایی است که نظام جمهوری اسلامی با آنها روبه رو بوده است.
...
صفحات کتاب :
185
کنگره :
‫‬‭DSR1613‫‬‭/ن2ت2 1390
دیویی :
‫‬‭955/0843
کتابشناسی ملی :
2440461
شابک :
978-600-5128-67-5‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه تبلیغات و عملیات جنگ روانی در جنگ ایران و عراق