امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 28,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عاشقم هست یا نه؟

کتاب عاشقم هست یا نه؟ نوشته آلکس تی. کوئینک و نائومی ال کوئینک توسط سیمین موحد ترجمه شده است. این کتاب به ما می گویید چه رفتارهایی بین همسران نشان از عشق میان آن‌ها دارد.

کتاب عاشقم هست یانه؟ پایه و اساس لازم برای تشخیص انواع متفاوت اما رضایتبخش روابط عاشقانه را عرضه می‌کند. این کتاب از طریق مثالهای متعدد و روزمره نشان می‌دهد که انواع بسیار متفاوتی از روابط پخته ورضایتبخش وجود دارد و توضیح می‌دهد که چرا و چطور همه آنها تجلیات عشق حقیقی هستند. ما دریافته‌ایم که بینش, بصیرت و دانش عملی‌ای که زوجها از راه درک نگرش ما کسب می‌کنند, میزان قدردانی و پذیرش یکدیگر را در بین آنها تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و زمینه مناسبی برای حل کشمکشها و حفظ عشق حقیقی در رابطه‌شان فراهم می‌سازد.

شابک :
978-600-6268-00-2
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
343
کنگره :
HQ801‏‫‭‭/ک9ع5 1392
دیویی :
306/7‬
کتابشناسی ملی :
2638153

کتاب های مشابه عاشقم هست یا نه؟

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم