امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت

کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت حاصل تلاش و دشواری های یکی از موفق ترین تاجران عرصه اقتصادی در قرن اخیر است. این کتاب مجموعه ای از باورها و فرمان هایی است که این مرد بزرگ در راستای نیل به اهدافش آن ها را سرلوحه کار خویش قرار داده است. 

مهم ترین شاخصه کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت به کارگیری اصول ساده و کاربردی نه تنها در حوزه کسب وکار و سرمایه گذاری بلکه در زندگی است. اصل آخر کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت اشاره به این دارد که پولدار بودن یا فقیر بودن مهم نیست. آنچه در این دنیا باقی می ماند خوبی هاست. 

گزیده کتاب ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت

وارن می فهمید که مردم معمولا خجالت می کشند از اینکه در زمان فروش رقم بیشتری را مطالبه کنند یا در زمان خرید رقم کمتری را درخواست نمایند. هیچ کس دوست ندارد که طماع یا بی کلاس شناخته شود. ولی خیلی ساده در دنیای تجارت هر چقدر که پول از فروش چیزی یا در پرداخت هر خریدی معامله می شود مشخص می کند که پول به دست آوردی یا از دست دادی و درنهایت معلوم می کند که ثروتمند خواهی شد یا نه. 

زمانی که مذاکرات شروع می شود شما می توانید قیمت فروش را پایین آورید یا بالا ببرید اما غیرممکن است که عکس آن را در راستای زیان خود انجام دهید. وارن از معاملات بسیاری بدون نتیجه بیرون آمده است زیرا بر پایه معیارهای قیمت او نبوده است. 

صفحات کتاب :
300
کنگره :
HG172‭‬ ‭/ب2‏‫‭ب2 1397‬‬
دیویی :
332/6092
کتابشناسی ملی :
5465253
شابک :
978-600-6268-25-5
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه ۱۲۵ اصل موفقیت وارن بافت