امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زندگینامه تصویری خلبان چارلز لیندبرگ

کتاب زندگینامه تصویری خلبان چارلز لیندبرگ، از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، جهت آشنایی با بزرگان جهان و توسط انتشارات آموزشی Saddleback تالیف شده و سبک محتوای این کتاب کمیک است.

چارلز لیندبرگ (Charles Lindbergh) اولین کسی است که با یک پرواز تک نفره و به وسیلۀ یک هواپیمای تک موتوره و بدون توقف از قاره آمریکا به قاره اروپا بر فراز اقیانوس اطلس پرواز کرد. این پرواز فراموش نشدنی در روزهای 20 و 21 ماه می سال 1927 میلادی اتفاق افتاد. 

این پرواز 33 ساعت و 21 دقیقه به طول انجامید. لیندبرگ مسافت 5800 کیلومتر و عرض 3600 مایلی اقیانوس اطلس را پرواز کرد و در بورژه پاریس فرود آمد. او بعد از این پرواز در جهان بسیار معروف شد و سپس چندین کتاب در حوزه‌های گوناگون همچون پرواز و زندگی‌نامه‌اش را از خود به یادگار گذاشت که معروف‌ترین کتاب وی "ما" نام دارد. این کتاب به بررسی اینکه زندگی چارلز لیندبرگ چگونه بود؟ برخورد او با دیگران چطور بود؟ و سایر اطلاعات ارزشمند دیگری که در مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان خواهید خواند، می‌پردازد.

مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، علاوه بر موارد گفته شده به آموزش مهارت‌های استنتاجی، توسعه شخصیت‌ها، دیالوگ، انتقال مفاهیم و نتیجه‌گیری می‌پردازد. بیوگرافی تصویری بزرگان اگر در کلاس درس توسط معلمان فهیم استفاده شود، یک هدف مداخله‌گر با موفقیت بی‌چون‌ و چرا برای خواننده کوشا را فراهم می‌کنند.

از خصوصیات بارز این مجموعه می‌توان به آهنگ حرکات تند و سریع و خواندن و درک سریع مطلب اشاره کرد، علاوه بر این به علاقه‌مندان و خاصه دانش‌آموزان، ویژگی‌ها و اتفاق‌های تاریخی را آموزش می‌دهد. این مجموعه کتاب‌ها، شما را به مرزهای جدید سوق می‌دهد، اکتشاف‌های دانشمندان را نشان می‌دهد، با بی‌عدالتی و پیش‌داوری‌ها می‌جنگد و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند.

از دیگر ویژگی‌های کتاب زندگینامه تصویری خلبان چارلز لیندبرگ می‌توان به طراحی تصاویر با کیفیت بالا و شکل‌های کاملاً رنگی در کل کتاب اشاره نمود. همچنین گفتگوها و متون غیر تخیلی و واقعی با آهنگ حرکات سریع و آشنایی با شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات می‌تواند شاهد بود. مطمئناً مطالعه این مجموعه همگان و مخصوصاً دانش‌آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند خواهد کرد.

گزیده کتاب زندگینامه تصویری خلبان چارلز لیندبرگ

این سفر یک تجربه مهم برای چارلز جوان به حساب می آمد. برای شش هفته، آن ها به دنیای وحش سفر کردند. آن ها برای تهیه غذا شکار و ماهی گیری می کردند.

صفحات کتاب :
32
شابک :
978-622-7493-30-6

کتاب های مشابه زندگینامه تصویری خلبان چارلز لیندبرگ