کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم

دوره‌ای فشرده برای پیدا کردن جای خود در دنیا

امتیاز
5 / 3.1
خرید چاپی
175,000
15%
ت 148,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم از تینا سیلیگ و ناشر آن میلکان می باشد. این کتاب در رده مدیریت و کسب و کار قرار می گیرد. هچنین ترجمه این کتاب را مینا صفری بر عهده داشته است.

معرفی کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم

کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می‌دانستم خواننده‌هایش در سراسر دنیا را به تجسم دوباره‌ی آینده‌شان تشویق می‌کند. این نسخه‌ی بازبینی‌شده و به‌روزشده حاوی مطالب تازه‌ای است.
داستان‌های این کتاب که از دل کلاس‌های درس در استنفورد و تجارب زندگی شخصی و شغلی نویسنده برآمده، ماجرای زندگی افرادی را روایت می‌کند که شناخته‌ها را رها کرده و به استقبال ناشناخته‌ها رفتند و به طرز شگفت‌انگیزی بدترین موقعیت‌ها را به فرصت‌های سازنده تبدیل کردند.
تینا سیلیگ بر این ایده تأکید دارد که با بیرون‌ کشیدن خود از منطقه‌ی آسایش و تمایل به شکست، می‌توانید امر غیرممکن را ممکن کنید. شاید این کار زندگیِ شما را متلاطم کند و از توازن درآورد؛ اما همچنین شما را به جایگاهی می‌رسانند که حتی نمی‌توانستید تصور کنید و بینشی به شما می‌دهند که ازطریق آن می‌توانید مشکلات را به چشم گنجینه‌ی فرصت‌ها ببینید و راه‌حل‌های خلاقانه و بدیع برایشان پیدا کنید.

خلاصه کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم

فصل‌های این کتاب طوری طراحی شده‌اند که شما را به چالش بکشند تا خودتان و دنیا را با نگاهی تازه ببینید. ایده‌های سرراست هستند؛ اما لزوماً شهودی نیستند. آنها مناسب کسانی هستند که در محیط‌های پویا کار می‌کنند؛ جاهایی که موقعیت‌ها به‌سرعت تغییر می‌کند و کسانی را که درگیرند، ملزم می‌کند که بدانند چگونه فرصت‌ها را شناسایی کنند، اولویت‌ها را بسنجند و از شکست درس بگیرند. به‌علاوه، این مفاهیم برای هرکسی که بخواهد بیش‌ترین عصارهٔ زندگی را بیرون بکشد، ارزشمند است.

قیمت کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم میدانستم 

کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم با تخفیف ویژه در فراکتاب فراهم است.

متن هایی از کتاب کاش وقتی ۲۰ ساله بودم میدانستم

کارآفرین کسی است که همیشه در جست و جوی مشکلاتی است که می توانند تبدیل به فرصت شوند و روش های خلاقانه را برای بهره برداری از منابع محدود در رسیدن به اهدافش استفاده می کند.
هرگز بهانه ای برای بی پولی ندارند. چون همیشه مشکلی دم دست است که التماس می کند حلش کنی.
شکست بخش مهمی از فرآیند یادگیری زندگی است.
راه قدیمی و تکراری را همیشه می شود طی کرد. اما چیزهای جالب غالبا زمانی رخ می دهند که مسیری غیر منتظره را پیش می گیرید و چیز متفاوتی را امتحان می کنید.
مزه دارو تلخ است ولی بیمار به آن نیاز دارد. گاهی زندگی با آجری که به سرتان می زند شما را به موفقیت می رساند.
برای بیشتر افراد موفق کف بجای اینکه از بتن باشد از لاستیک است. وقتی به کف برخورد می کنند، کمی فشرده می شوند و دوباره به بالا می جهند.
داشتن شکستی افتضاح بهتر از موفقیتی میانه حال است اگر گاهی اوقات شکست نمی خورید، در این صورت احتمالا به اندازه کافی خطر نمی کنید.

متن کاش وقتی بیست ساله بودممتن کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم

کتاب هایی در باب اعتماد به نفس و خود سازی

کتاب کاش معلمم می دانست را کسی نوشته که در بچگی از مدرسه رفتن متنفر بوده است، قلدر کلاس بوده و احساس می‌کرده وصلهٔ ناجور کلاس و آدم دردسرسازی است. اما یک زمانی معلم خاصی می‌شود و حالا در این کتاب سعی کرده است تجربه‌های کار با دانش‌آموزانش را گردآوری کند تا دیگر هیچ بچه‌ای از مدرسه رفتن متنفر نباشد. هدف او این است که برای استعداد هر کودک ارزش قائل شوند و هر کودک از آموزشی خوب و عالی‌ای که شایستهٔ اوست بهره‌مند شود. 
کتاب تصمیم گرفتم خودم باشم از جمله کتابهایی است که برای پرورش اعتماد به نفس و نجات از بلاتکلیفی به طور کلی برای پرورش خود مناسب است.
همۀ ما آرزوی ابرقهرمان بودن را داشته‌ایم؛ اما اکنون به بزرگسالانی تبدیل شده‌ایم که نجات خودمان از بین تمامی مردم جهان را در اولویت قرار می‌دهیم. ما به بزرگسالان بلاتکلیفی تبدیل شده‌ایم که با حرفه‌ای ناقص و مهارت‌هایی که چندان کارآمد نیستند در دوران سرگردانی به سر می‌بریم. آیا ممکن است فقط وانمود کنیم که بزرگ شده‌ایم؟
کتاب تصمیم گرفتم خودم باشم پیامی از آرامش و دلگرمی به مردم منتقل می‌کند. هیچ‌کس جواب درست را در زندگی نمی‌داند. این کتاب دربارۀ این صحبت می‌کند که چگونه می‌توانیم بدون تقلید یا حسادت به زندگی دیگران، خودمان را بشناسیم و دوست بداریم و به ویژگی‌های منحصربه فرد خود عشق بورزیم. انرژی ما باید همیشه صرف مراقبت از زندگی خودمان شود. به همین دلیل است که ما به جای این که صرفا تماشاگر زندگی دیگران باشیم، باید دوست دیگران باشیم. 
کتاب قدرت شروع ناقص نیز از جمله کتاب هایی است که برای پرورش قدرت تصمیم گیری مفید است.
تا به امروز چندبار ایده‌هایتان را به این دلیل که هنوز آماده نیستید رها کرده‌اید؟ کتاب قدرت شروع ناقص از جیمز کلیر به شما نشان می‌دهد که افراد بسیاری در نتیجه‌ی این خطای فکری، هرگز کار و حرفه‌ی موردعلاقه‌ی خود را شروع نمی‌کنند؛ در حالی که انتظار برای ایده‌آل شدن شرایط اشتباه است و چیزی که نیاز به تغییر دارد، باورهای ما درباره‌ی یک شروع خوب است. درواقع ممکن است که رمز موفقیت در زندگی، در شروع‌های ناقص و غیرایده‌آل نهفته باشد.

خرید کتاب کاش وقتی 20 ساله بودم میدانستم

نسخه چاپی این اثر را می توانید با تخفیف از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید.

مشخصات کتاب کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم  در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: ملیکان
نویسنده: تینا سیلیگ
مترجم: مینا صفری
تعداد صفحه: 199
موضوع: نوآوری و خلاقیت
قالب: چاپی با تخفیف

 

شابک :
‭978-622-6573-12-2
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
199
کنگره :
‭LC1037/5‌‬
دیویی :
370/113
کتابشناسی ملی :
7357847

کتاب های مشابه کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم