نشریه ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟


گزیده ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22)

در ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22) پی می گیریم که به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این دستگاه برای تشخیص سریع مواردی چون کم خونی، تالاسمی و غلظت خون کاربرد دارد و به خون گیری وریدی نیازی ندارد. این مسئله سبب سادگی و افزایش سرعت تست برای بیماران، به ویژه کودکان، سالمندان، بیماران دیالیزی و زنان باردار می شود. گاهی امکان خون گیری وریدی وجود ندارد؛ مثلاً رگ ها در دسترس نیستند، مانند بیماران مسن، چاق یا قربانیان سوختگی. در این موارد، این محصول ایران ساخت به راحتی قابل استفاده است و با یک قطره خون از نوک انگشت به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این دستگاه برای تشخیص سریع مواردی چون کم خونی، تالاسمی و غلظت خون کاربرد دارد و به خون گیری وریدی نیازی ندارد.

 این مسئله سبب سادگی و افزایش سرعت تست برای بیماران، به ویژه کودکان، سالمندان، بیماران دیالیزی و زنان باردار می شود. گاهی امکان خو نگیری وریدی وجود ندارد؛ مثلاً رگ ها در دسترس نیستند، مانند بیماران مسن، چاق یا قربانیان سوختگی. در این موارد، این محصول ایران ساخت به راحتی قابل استفاده است و با یک قطره خون از نوک انگشت بیمار، مشکل را رفع می کند.

معرفی ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22)

آنچه در ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22) می خوانیم:

عملکرد خانواده تجهیزات پزشکی در پاندمی کرونا

(گفتگو با مهندس احمد مسلمی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور)

به بهانه ایران فارما: صادرات فرصتی برای صنعت دارویی ایران

(یادداشتی از دکتر امیر صدری)

-محققان ایرانی برای ساخت واکسن هپاتیت ب راهکار علمی جدید ارائه دادند

-دولت باید تسهیلگر و پشتیبان بخش خصوصی در صادرات باشد: گفتگو با دکتر سید محمدصادق قنادزاده؛ مدیر عامل گروه بین المللی فرپویان

-نظارت را از ابتدای زنجیره ی تامین تجهیزات پزشکی به انتهای آن ببرید؛ گفتگو بادکتر سید حسین لسان، رئیس هیئت مدیره گروه تداک(تدارکات درمان ایران کالا)

-تامین نیروی انسانی مهمترین چالش استارتاپ های پزشکی است.؛ گفتگو با ابوالفضل ساجدی، مدیر عامل اپلیکیشن پذیرش24

صفحات کتاب :
102
تاریخ نشر :
مهر 1400

کتاب های مشابه ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (22)