کتاب همراهی تا آسمان (چاپی و pdf)

خاطرات شهید شهروز مظفری نیا، سرتیم حفاظتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
18,000
15%
ت 15,300
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب همراهی تا آسمان

در کتاب همراهی تا آسمان سعی شده خاطرات شفاهی شهید از خانواده، دوستان، همکاران و همرزمان جمع آوری و تدوین گردد. شهید شهروز مظفری نیا در سال 1357 در شهرستان کهک قم در خانواده‌ای انقلابی دیده به جهان گشود. او از همان کودکی علاقه خاصی به محافل مذهبی و دینی داشت و راه عاشقی را پله پله در محیط هیئت و مسجد پیمود. شهروز از همان سنین نوجوانی با قرآن مانوس شد و آنقدر قرآن در زندگیش اثر گذاشت که عامل مهم ازدواجش تلاوت زیبایش شد. او با وجود جسم آسیب دیده اش هرگز حاضر نشد حفاظت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را رها کند و تمام فکر و ذکرش حفاظت از حاج قاسم سلیمانی بود.

او آنقدر در کارش پشتکار نشان داد که به عنوان سر تیم حفاظت حاج قاسم انتخاب شد و توانست با مجاهدت و از خودگذشتگی فراوان در معرکه های بسیار خطرناک از جان سردار دلها حفاظت کند. سرانجام همانطور که همیشه آرزو داشت به دست تروریست های آمریکایی در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به آسمان عروج کرد و پیکرش در حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) آرام گرفت.

کتاب همراهی تا آسمان یکی از آثار مجموعه کتاب های محافظان آسمانی است که انتشارات شهید کاظمی برای سه تن از محافظان همراه با شهید سلیمانی در واقعه فرودگاه بغداد، منتشر ساخته است.

 کتاب همراهی تا آسمان توسط صادق عباسی ولدی نوشته شده است. از جمله دیگر آثار صادق عباسی ولدی می توان به کتاب تنها در باغ زیتون، کتاب به رنگ حبیب، کتاب همراهی تا آسمان، کتاب من می مانم تو برگرد و کتاب جنگ در مرخصی اشاره کرد.

گزیده کتاب همراهی تا آسمان

فکر کنم از سال ۹۳ محافظ حاج قاسم شد. آن موقع دختر دومم نیلوفر، تازه به دنیا آمده بود. من حاج قاسم را نمی‌شناختم. فقط می‌دانستم شهروز محافظ یک شخصیت مهم شده، چون حتی وقتی می‌آمد خانه هم اسلحه داشت! از کارش نمی‌پرسیدم. روی مسائل امنیتی و حفاظت اطلاعات خیلی حساس بود. من هم مثل خودش شده بودم.

با خودم می‌گفتم: «حالا بفهمم که چی بشه؟ دونستنش واجب نیست، پس سوال نکنم.» پدر و مادرش هم بیشتر از من نمی‌دانستند. همه چیز مخفی بود تا اینکه آن عکس معروفش در روزنامه‌ی کیهان چاپ شد. شهروز در بین‌الحرمین ایستاده بود کنار حاج قاسم. این عکس چرخید و دیگر همه فهمیدند شهروز چه می‌کند و وقتی نیست، کجاست! با این حال هنوز هم انکار می‌کرد.

صفحات کتاب :
80
کنگره :
‭BP52/66‬
دیویی :
‭297/998‬
کتابشناسی ملی :
7604793
شابک :
‭978-622-285-052-4‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه همراهی تا آسمان