امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 11,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آن کار مهم

کتاب آن کار مهم، نوشته ندا کلاهی از مجموعه داستان‌های آداب غدیر با تصویرگری کوثر ارجمند است. داستان کتاب آن کار مهم، درباره پسری است که برای انجام کار مهمی با والدین خود به باغ می‌رود. او در پایان داستان به کار مهمی که همان عید غدیر و انجام جشن است پی می‌برد. غدیر بزرگترین و بالاترین عید، از لحاظ ارزش و جایگاه است.

این عید به دلیل اهمیت و تمایز با دیگر ایام، آداب متفاوتی دارد و انجام کارهای خاصی در آن توصیه شده است‌. مجموعه داستان‌های آداب غدیر با استناد به کلام خداوند و معصومین(ع)، با زبانی کاملا کودکانه و قابل درک، این آداب را برای فرزندان دلبندمان توضیح می‌دهد و آن ها را با حال و هوای این عید آشنا می‌کند. با توجه به اهمیت عید غدیر و وظیفه سنگین و قطعی ما در رساندن این دستور پیامبر (ص) ما تلاش کردیم که این امر مهم را به صورت واضح ، شیرین و دلنشین، برای عزیزانمان عنوان کنیم.

گزیده کتاب آن کار مهم

 بابا اسب سفیدی را که من دوست دارم و قرار است به زودی یک کره به دنیا بیاورد بیرون می‌آورد تا کمی راه برود و هوای تازه بخورد. به کمک بابا هویجی را که مامان به من داده به اسب سفید می‌دهم و آرزو می‌کنم یک کره اسب سفید و زیبا مثل خودش به دنیا بیاورد.

-باباجون کار مهمی که به خاطرش به مزرعه آمدیم به دنیا آوردن کره اسب است؟

نه عزیزم کاری که ما به خاطرش به مزرعه آمدیم خیلی مهم‌تر است.

کتابشناسی ملی :
5932974
شابک :
978-622-6635-09-7‬
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
14
دیویی :
8‮فا‬3

کتاب های مشابه آن کار مهم