نظر شما چیست؟

معرفی کتاب افزایش فروش؛ به روش اساتید هاروارد

در کتاب افزایش فروش؛ به روش اساتید هاروارد که توسط انتشارات دانشگاه هاروارد منتشر شده است؛ توصیه‌هایی از بهترین مشاوران، مربیان، مدیران فروش و متخصصان کسب‌ و کار در سرتاسر دنیا (از جمله شرکت McKinsey و نویسندگان Financial Times و Wall Street ) جمع‌آوری شده است که برای آموزش فروش به نیروهای بخش فروش b2b بسیار آموزنده و کاربردی خواهد بود. به کمک کتاب افزایش فروش؛ به روش اساتید هاروارد می‌آموزید: • چگونه به‌صورت اثربخش کارمندان فروش را آموزش بدهید استخدام، مدیریت و حمایتشان کنید. • چگونه از روش‌های مناسب قیمت‌گذاری و طراحی پروموشن‌های جذاب و هوشمندانه برای موفقیت بیشتر تیم‌های فروش خود بهره بگیرید. • چگونه از اشتباهات بزرگ و متداولی که اکثر کارآفرینان در اولین فروش خود مرتکب می‌شوند، جلوگیری کنید. • چگونه با چالش‌های روزمره‌ی فروش، از طراحی یک تماس برای فروش گرفته تا سروکله زدن با سوال‌های سخت یک مشتری بالقوه، مواجه شوید. کتاب افزایش فروش به روش اساتید هاروارد، در ۲۳ بخش تدوین شده‌ است. شما در این کتاب، نکات جذاب و آموزنده‌ای از زبان تجار بزرگ جهان خواهید آموخت که شاید نظیر آن را در هیچ کارگاه و کلاس آموزشی‌ای پیدا نکنید. شما در این کتاب، پله‌پله با همه‌ٔ رموز و بنیان‌های مربوط به تجارت موفق آشنا خواهید شد. شما خواهید آموخت که مهم‌ترین عوامل فروش موفق چه چیزهایی هستند و برای داشتن تیم فروش موفق، باید چه ملاک‌هایی را درنظر داشته باشید. پیشرفت علم و تکنولوژی تغییرات زیادی در تکنیک‌های فروش سازمانی و نقش فروشنده‌های سازمان‌ها (صرف‌نظر از بزرگی و نوع محصولات آن ها) به‌وجود آورده است. موضوعی که کماکان ثابت باقی مانده است، این است که حیاتی‌ترین و مهم‌ترین نقش در هر کسب‌وکار، «فروش» است.

دانلود و خرید کتاب افزایش فروش به سبک اساتید هاروارد

گزیده ای از کتاب افزایش فروش

به یاد داشته باشید که شما قدرت نفوذ دارید. اگر شرکت شما تأمین‌کننده‌ٔ کوچک است یا کار خود را به‌تازگی آغاز کرده‌ است، مشتریان ارشد می‌خواهند به شما کمک کنند. پتی مورسیون، مدیر ارشد اطلاعات شرکت کاردینال هلث، اشاره می‌کند که: «کمک به رشد و تثبیت فروشنده‌های کوچک‌تر، به افزایش فروش من کمک می کند و این به سود من است». گفتنی است که شیوه‌ٔ پویای حمایت و پشتیبانی این شرکت از فروشنده‌هایش، نمونه‌ای ایده‌آل برای هر شرکت فناوری است. موریسون ادامه می‌دهد: «در نتیجه، من مایلم هر آنچه می‌توانم برای کمک به رشد پایگاه مشتری شما انجام دهم. از سوی دیگر، اگر شما بزرگ‌تر و تثبیت‌شده‌تر باشید، می‌توانید به من کمک کنید تا با نمایش کار اعضای تیمم در همایش‌ها و ارائه‌ٔ مقاله، به آنها پاداش بدهم. این کار، باعث افزایش فروش و رشد شغلی بزرگی برای آنها خواهد بود.»

فراهم کردن فرصت‌های رشد برای مشتریان پشتیبان

معمولا فعال‌ترین مشتری‌های مرجع‌تان، شیفته‌ٔ توسعه‌ٔ فردی و حرفه‌ای هستند. این کار را به‌شکل فرصت‌های گفت‌وگو، مصاحبه با رسانه‌ها و چیزهایی همانند این انجام دهید؛ جایی که افراد بتوانند دستاوردهای خودشان و اندیشه‌ٔ رهبری‌شان را به‌نمایش بگذارند. مخاطبان (مشتریان بالقوه) این پیام را دریافت می‌کنند که شرکت شما بخشی مهم از پیروزی آنها بوده است.

شابک :
‎978-622-6328-01-2
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه افزایش فروش؛ به روش اساتید هاروارد