امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب یک میلیون نکته دانستنی بدن انسان

کتاب یک میلیون نکته دانستنی بدن انسان نوشته‌ی ریچارد والکر، ضمن ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی درباره‌ی ساختار و فعالیت بدن انسان، به میلیون‌ها مطلب و نکته دانستنی درباره شگفتی‌های بدن انسان نیز می‌پردازد. همانطور که می‌دانید بدن انسان یک جدول پیچیده و درهم است که هنوز خیلی از قسمت ‌های آن برای دانشمندان و بزرگان علم حل نشده باقی مانده است. کتاب یک میلیون نکته دانستنی بدن انسان برای آموزش به خوانندگان در مورد آناتومی بدن انسان آماده شده است و لازم به ذکر است که این کتاب شبیه هیچ کتاب دیگری که تا قبل از آن دیده بوده‌اید نیست و به لطف پیشرفت‌های جدید در فناوری پزشکی آماده شده است.

گزیده کتاب یک میلیون نکته دانستنی بدن انسان

هر ثانیه از روز و شب خون برای خدمات دهی به میلیاردها سلول که به فرآورده های آن برای کارکرد معمول نیاز دارند، گردش می کند. این گردش خون توسط قلب تقویت می‌شود و در امتداد شبکه گسترده لوله های زنده با نام رگ های خونی جای دارند که اگر آن را باز کنید، دوبار به دور جهان میپیچد. سه نوع رگ خونی، سرخرگ، سیاهرگ و مویرگ ها وجود دارند. سرخرگ ها خون را از قلب می برند و به طور مکرر درون رگ های کوچکتر و کوچکتر که به درون مویرگ های تقسیم می‌شوند، منشعب می‌گردند. 

این رگ های خونی قرمز قبل از متحد شدن برای تشکیل سیاهرگ هایی که خون را به قلب باز می گردانند، ریز خون را به هر سلول بافت بر می‌گرداند. در کنار هم قلب، رگ های خونی و خون، دستگاه گردش خون را میسازند.

صفحات کتاب :
131
شابک :
978-622-7493-23-8
شماره :
5

کتاب های مشابه یک میلیون نکته دانستنی بدن انسان