کتاب پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

3 از 1 نظر

کتاب الکترونیکی پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

حجم دانلود: 9.1 مگا بایت
صفحات کتاب : 549

معرفی کتاب پژوهش‌هایی درباره یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

کتاب پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک اثر گروه نویسندگان با ترجمه ی رضا محمدکاظمی، فریبا باقری، جعفر عبدالملکی می‌باشد. این اثر توسط انتشارات سروش منتشر شده است.

معرفی کتاب پژوهش‌هایی درباره یکپارچه سازی رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

موج تجارت اجتماعی باعث آغاز فرصت های گسترده ای در بازارهای در حال ظهور با مشارکت جوامع مجازی شده است. این فصل از دیدگاه روانشناسی اجتماعی به بررسی ساختارها و نظریه‌ها می پردازد و با توسعۀ نظریۀ رفتار برنامه‌ریزی شده و ادغام نظریۀ حمایت اجتماعی برای نشان دادن مدلی مستمر برای مشارکت بهینه جوامع مجازی در مالزی، به دیدگاه هدف و رفتار می پردازد. این مدل نشان می‌دهد که مؤلفه‌های احساسی و اطلاعاتی اس اس تی و مؤلفه های تی پی بی و همچنین ارزش مشاهده شده باعث بهینه سازی مشارکت می‌شوند. 

این فصل همچنین مدل مستمری را ارائه می کند و نشان می دهد که چگونه نظریه مربوط به منابع روانشناسی اجتماعی باعث می‌شوند تا مؤلفه های اس اس تی، تی پی بی، و ارزش مشاهده شده باعث افزایش مشارکت جوامع مجازی می شوند. روش اس ای ام-پی ال اس مورد استفاده برای تحلیل داده، نشان می‌دهد که قصد و رفتار جوامع مجازی میزان مشارکت کاربران را تعیین می کند. همچنین، این فصل به دنبال افزایش دانش ما دربارۀ جوامع مجازی است و باعث اتصال آن به قابلیت های تجارت اجتماعی میشود.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها کتاب پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

مشخصات کتاب پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 549

کنگره : HF5415/1265

دیویی : 658/872

کتابشناسی ملی : 6238085

شابک : 978-964-121725-1‬

سال نشر : 1399

نظرات درباره کتاب پژوهش هایی درباره یکپارچه سازی رسانه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک