دانلود و خرید کتاب بی تو پریشانم

زندگی حجت الاسلام محمد پورهنگ به روایت و قلم زینب پاشاپور همسر شهید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
خرید چاپی
120,000
15%
ت 102,000
نظر شما چیست؟

کتاب بی تو پریشانم نوشته زینب پاشاپور روایت خاطرات شهید حجت الاسلام پورهنگ از زبان همسر ایشان است که بسیار روان نوشته شده است.

معرفی کتاب بی تو پریشانم

همسر شهید در کتاب بی تو پریشانم، به روایت نکته هایی ناب از ویژگی های بارز شهید حجت الاسلام پورهنگ و خاطراتی از ماموریت تبلیغی ایشان به شهر لاذقیه سوریه می پردازد.

محمد پورهنگ در 15 شهریور 1356 مصادف با عید غدیر در شهر ری در خانواده مذهبی به دنیا آمد. در این خانواده یکی از فرزندان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و فرزند دیگر بعد از تحمل سالها اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق به درجه آزادگی نائل شد.
محمد پورهنگ 31 شهریور 1395 در روز عید غدیر در بیمارستان بقیه الله(عج) به شهادت رسید. 

شهید مدافع حرم حجت الاسلام پورهنگ از مستشاران نظامی ایران و مبلغان فرهنگی در شهر لاذقیه بود که به خانواده های جنگ زده به ویژه ایتام در سوریه کمک می کرد.
وی از جوانان سوری که به جبهه دشمن پیوسته بودند و  بعد از مدتی پشیمان شده بودند نیز حمایت می کرد تا این جوانان از سوی جامعه مورد پذیرش قرار گیرند.

بریده کتاب بی تو پریشانم

کتاب را بست و منتظر ماند. گفتم: -خب نظرتون چیه؟ سرش را پایین انداخت تا سرخی صورتش را مخفی کند. حس کردم میخواهد از جواب دادن طفره برود. -شما می تونید شبیه این آدم بشید؟ یقه پیراهنش را که از زیر پلیور سورمه ای رنگش بیرون زده بود، مرتب کرد.
با سرفه بیجانی گلویش را صاف کرد. سرش را که بالا آورد، نگاهم را از او دزدیدم.

- شبیه شهید همت شدن خیلی سخته...

به او حق میدادم. سخت بود. اراده میخواست آدم برای یک قول، عادت چند ساله اش را یکباره بگذارد کنار. شهید همت برای قولی که به همسرش داده بود دور سیگار را خط کشیده بود و حتی وقتی بچۀ کوچکش از درد گوش به خودش پیچیده بود و علاجش دمیدن دود سیگار بود، زیر بار نرفته و عهدش را نشکسته بود.

خرید کتاب بی تو پریشانم

خرید کتاب بی تو پریشانم در فراکتاب در دو قالب الکترونیک و چاپی امکان پذیر است.

صفحات کتاب :
287
کنگره :
PIR8336
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
7404406
شابک :
978-600-330-308-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه بی تو پریشانم