امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 12,500
خرید چاپی
50,000
15%
ت 42,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دختر بیست

کتاب دختر بیست از مجید ملامحمدی داستان نامه هایی است که سارا و مادربزرگش (فخرالتاج) برای یکدیگر ارسال می کنند. محتوای این نامه ها درباره احکامی است که هر دختر مسلمانی باید آنها را بداند.

مادربزرگ در این نامه ها از خاطرات خود در زمان جوانی و شادابی می‌گوید و سارا نیز سوالات و شبهات خود درباره احکام شرعی را از مادربزرگش می پرسد.
با این کتاب هم نامه و خاطره می خوانید و هم احکام شرعی را مرور می کنید. کتاب دختر بیست را به پدران و مادرانی توصیه می کنیم که به دنبال راهی برای آموزش احکام به فرزندانشان می گردند.

دانلود رایگان کتاب دختر بیست

بریده کتاب دختر بیست

خانم لاغری که صورتش را غلیظ آرایش کرده بود، به حیاط ما آمد و به سگ گفت: «فی فی جان! چرا به خانه غریبه ها آمدی دختر نازم؟ امشب برای این کارت حتما تنبیه می شوی.»

سگ پشمالو یا همان فی فی جان زبانش را درآورد و ساکت شد. مامان با احتیاط از اتاق بیرون آمد. من هم بیرون آمدم. زن که شکل و قیافه ای عجیب داشت، زنجیر سگ را به دست گرفت و گفت: «ببخشید خانمی، دخترم گاهی بی ادب می شود.» مامان با عصبانیت گفت: «به این سگ آلوده می گویی دخترم؟ چه حرفا؟! یالا دخترت را بغل بگیر که پاچه مردم را نگیرد.» صدای جیغ و داد زن بلند شد ...  

 

برای دانلود و خرید نسخه چاپی و pdf کتاب می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

صفحات کتاب :
88
کنگره :
‏‫‭PIR8223‬‬
دیویی :
8فا3/62[ج]
کتابشناسی ملی :
7532169
شابک :
‏‫‭978-600-441-319-0‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه دختر بیست