امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,000
خرید چاپی
65,000
15%
ت 55,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طائر قدسی

کتاب طائر قدسی جلد سیزدهم از مجموعه مدافعان حرم و نوشته مریم عرفانیان است. این کتاب در انتشارات روایت فتح به چاپ رسیده است.

انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت های گسترده ای دارد، از زیرمجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است. بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره های بین المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد.

گزیده کتاب طائر قدسی

شش ماه بعد در معراج شهدا امین را دیدم و زیر لب گفتم: «پس تعبیر خوابم تو بودی... » حال عجیبی داشتم. درست همانطور که در خواب دیده بودمش؛ چهارمین شهیدی که چهره‌ای آشنا داشت. دست که روی چشم هایش کشیدم، حس کردم تکان خورد و قطره اشکی از گوشه چشمش چکید! انگار بیدار بود! دوست نداشتم لحظاتی که کنارش هستم تمام شود؛ چون می دانستم دیگر هیچوقت نمی بینمش. اما آن لحظات تمام شد و حالا آرزوی دیدارِ دوباره اش را دارم، حتی در خواب؛ درست مثل همۀ آن هایی که تابه حال خوابش را دیده اند. 

یکی از دوستانش به پدر تلفن کرد و گفت امین را دیده که لباسی سفید بر تن دارد، وسط مجلس امام حسین نشسته، مداحی سیدالشهدا را می کند و همه سینه می زنند. دو روز بعد هم یکی از آشنایان زنگ زد و گفت خواب دیده همۀ آن هایی که در تشییع پیکرش بودند در مراسمی توی سوریه حضور دارند، می خندند و کف می زنند! در خوابش امین لباسی سفید پوشیده، یک شال عزای مشکی دور گردن داشته و می خندیده است. دختربچه ای هم جلوی جمعیت بوده که از امین می پرسند: «این کیه؟ » جواب می دهد: «از خاندان اهل بیته که خیلی بهش ارادت دارم. »

صفحات کتاب :
256
کنگره :
‏‫BP52/66‭‬ ‭/ک4‫‭‏‫‬‭ع4 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭297/984
کتابشناسی ملی :
5382392
شابک :
978-600-330-232-7
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه طائر قدسی