امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,450
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسابقه بزرگ سوار کاری

کتاب مسابقه بزرگ سوارکاری، از مجموعه کتب شکرستان و یک داستان است که به روایت داستان های جانبی با شخصیت های معروف این مجموعه می پردازد. قصه های مجموعه کتاب شکرستان برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذکر این نکته که قصه های کتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند. در این مجموعه قصه برای کتاب نوشته می شود. تصاویر هر جلد از این مجموعه برگرفته از تصاویر انیمیشن «شکرستان» است.

انیمیشن شکرستان در هر قسمت دارای داستانی مجزا بود که شخصیت ها بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می گرفتند. قصه های این انیمیشن بر اساس داستان ها، ضرب المثل ها و قصه های قدیمی و عامیانه ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشته تحریر در آمدند.

گزیده کتاب مسابقه بزرگ سوارکاری

پهلوان فرصت دماغش را گرفت و گفت: ای بابا دوباره غذامون سوخت. جیباتون رو تکون بدید تا یه چیزی بخریم بخوریم. شعبون و رمضون و فرصت سکه هایشان را روی هم گذاشتند. بعد فرصت به شعبون گفت: بپر چندتا سیخ کباب بخر تا تلف نشدیم. شعبون گفت: چرا من؟ رمضون بره. پهلوون گفت نمیشه تو کوچیک تری، پس راه بیفت. شعبون سکه ها را برداشت و غرغرکنان راه افتاد طرف کبابی...

صفحات کتاب :
32
کتابشناسی ملی :
3805153
شابک :
978-600-03-0098-2
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه مسابقه بزرگ سوارکاری