امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 97,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

 معرفی کتاب فنگ شویی

کتاب فنگ شویی نوشته فهیمه پریشان است که توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است. گاهی برای اکثر ما این اتفاق می افتد که چند وقت قبل از سال جدید خانه تکانی را شروع می کنیم و همه جا را مرتب کرده و چند روز درگیر رفتوروب منزل هستیم تا برای استقبال از سال جدید آماده شویم؛ ولی در نهایت به آن حس رضایت و شادابی دلخواه خود نرسیده و حتی در سال جدید آرامش مطلوبی را که خواستار آن بودیم به دست نیاوردیم.


 و یا گاهی به یک مهمانی دعوت می شویم و با آنکه تمام افراد حاضر را میشناسیم ولی باز هم احساس راحتی و آسایش خاطر نداریم و برعکس درمهمانی دیگری علیرغم اینکه با مهمانان آشنا نیستیم ولی احساس راحتی و صمیمیت می کنیم! گاهی پیش می آید که در محیط کار و حرفه خود هرچه تلاش می کنیم مدام با درهای بسته روبه رو می شویم و در کارها گره می افتد و دلیل آن را نمیدانیم و یا در نتیجه هر مجلس خواستگاری با ناکامی روبرو می شویم و یا اینکه مدام احساس خستگی و بیحوصلگی می کنیم.


در این کتاب شما با علت تک تک اتفاق هایی که در طول روز با آن مواجه می شوید آشنا خواهید شد و به راهکارهای مقابله با آن دست مییابید، زیرا هنگامی که عمیق ترین باورهای خودمان را تغییر دهیم زندگیمان نیز به همان ترتیب دستخوش تغییر خواهد کرد.

گزیده کتاب فنگ شویی

فنگ شویی یعنی هنر ایجاد تعادل و هماهنگی در جریان طبیعی انرژی های پیرامونمان تا در زندگی تأثیرات سودمندی پدید آوریم. علم فنگ شویی از اصول اساسی تشکیل شده است که مهم ترین اصل آن رهاکردن انباشتگی است.


 بسیاری از افراد که درباره فنگشویی مطالعه می کنند هیجانزده شده و می خواهند بی درنگ تمام مراحل را یکی پس از دیگری به اجرا درآورند بی آنکه بدانند ابتدا باید خود را از هرگونه انباشتگی و درهم ریختگی برهانند. درحقیقت علم فنگ شویی: هنر پاکیزگی ذهن و زندگی از انرژی های منفی است. به این منظور باید محیط زندگی خود را تمیز و عاری از هرگونه آلودگی نگه داریم.

صفحات کتاب :
402
کنگره :
‏‫‬‭‬‭BF1779‭‬‬
دیویی :
‏‫‬‬‭133/3337‮‬
کتابشناسی ملی :
7500062
شابک :
978-622-292-419-5
سال نشر :
‏‫1399

کتاب های مشابه فنگ شویی