نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ادبیات تبلیغ

کتاب صوتی ادبیات تبلیغ، کتابی جامع و کامل برای دست‌اندرکاران و متخصصان تبلیغات است. «رابرت دابل یو. بلای»، نویسنده کتاب، به مخاطبان و تبلیغ‌نویسان می‌آموزد که چطور شعار یا متن آگهی، متن بروشور، کاتالوگ، نامه‌های فروش مستقیم، ایمیل و... بنویسند. کتاب ادبیات تبلیغ از بهترین کتاب‌های موجود در زمینه تبلیغ‌نویسی و کپی‌رایتینگ است.

یکی از نویسندگان مشهور تبلیغات از شرکت سازنده خودرو خواست که قبل از نوشتن متن تبلیغاتی‌‌اش با ماشینی که به‌تازگی تولیدشده، گشتی بزند. هدفش از این کار، شناخت محصول و ارتباط بیشتر با مخاطبان متن تبلیغاتی و مشتریان بود. دست‌آخر پس از بررسی ماشین و رانندگی با آن، متن معروف خود را با عنوان «توی این ماشین حتی صدای تیک‌تیک ساعت‌تان را هم می‌شنوید» نوشت. مدت‌ها بعد متن و شعار تبلیغاتی او، آن‌قدر مشهور شد که بسیاری از نویسندگانِ تبلیغات از آن الهام گرفتند.
تبلیغ‌نویسی یا نوشتن یک متن تبلیغ کارِ هر کسی نیست. 

استعداد نویسندگی می‌خواهد، باید شم بازاریابی داشت و از طرفی هم کمی روان‌شناسی دانست. بنابراین شنیدن یک کتاب صوتی جامع و کامل با هدف آموختن تمام ویژگی‌های یک تبلیغ خوب و تاثیرگذار به موفقیت ما کمک می‌کند. کتاب صوتی ادبیات تبلیغ، نوشته «رابرت دابل یو. بلای» راهنمایی گام به گام برای نگارش تبلیغات پرفروش و تاثیرگذار است.

گزیده کتاب ادبیات تبلیغ

این کتابی است برای تمام کسانی که در دنیای تبلیغات به کار مشغول‌اند، آن‌هایی که آگهی‌ها را می‌نویسند، به تدوین فیلم‌های تبلیغاتی می‌پردازند و یا آن‌ها را تایید می‌کنند؛ نویسندگان شرکت‌های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه‌کنندگان خلاق، سرمایه‌گذاران،‌ مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجارتی همگی از مخاطبان کتاب صوتی ادبیات تبلیغ هستند. 

این کتاب صوتی مملو از نظریات، روش‌ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات است. بسیاری از افراد پرآوازه در این زمینه به شما خواهند گفت که در این جریان، نیازی به قاعده و قانون نیست. تبلیغاتِ «پرجاذبه» قوانین را به زیر پا می‌نهد و آن‌ها را درهم می‌شکند.

صفحات کتاب :
340
کنگره :
HF5825‏‫‬‭‭/ب‌8‮ال‍ف‌‬4 1381
دیویی :
659/132
کتابشناسی ملی :
م‌81-19137
شابک :
964-94206-0-6
سال نشر :
1381

کتاب های مشابه ادبیات تبلیغ