امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 110,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آنچه پزشکان باید بدانند

کتاب آنچه پزشکان باید بدانند اثری از سپهر رستمی است که در انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است. این کتاب نسخه‌های درمانی شایع‌ترین بیماری‌های دنیا است. کتاب آنچه پزشکان باید بدانند دربردارنده نسخه‌های درمانی شایع‌ترین بیماری‌ها است که بر اساس شرایط اپیدمیولوژیک عمده کشورها جمع آوری شده است. این اثر با توجه به گستردگی و تغییرات سریع علم پزشکی تدوین شده است تا جدیدترین رویکردهای درمانی را در اختیار همکاران قرار دهد. مطالبی که در این کتاب عنوان شده است برای درمان بیماری‌های رایج دوران عمومی گردآوری شده است و در سه بخش جنرال، اطفال و زنان تدوین شده است.

سپهر رستمی در این کتاب ابتدا به معرفی بیماری پرداخته است. سپس در ادامه علائم بالینی بیماری‌ها را بیان کرده است و در بخش سوم درمان‌های دارویی و غیردارویی را مشخص کرده است. 



گزیده کتاب آنچه پزشکان باید بدانند

اپیدیدیم یک لوله است که در پشت بیضه قرار دارد و اسپرم را ذخیره و حمل می کند. وقتی این لوله ملتهب و متورم شود، به آن اپیدیدیمیت گفته می شود که می تواند باعث درد و تورم در بیضه‌ها شود. اپیدیدیمیت می‌تواند مردان را در هر سنی تحت تأثیر قرار دهد، اما بیشتر در مردان بین سنین ۱۴ تا ۳۵ سال دیده می شود و معمولاً با مکانیسم بیماری‌های مقاربتی (STD) ایجاد می‌شود. اپیدیدیمیت حاد شش هفته یا کمتر طول می کشد. در بیشتر موارد اپیدیدیمیت حاد، بیضه‌ها نیز ملتهب هستند. به همین دلیل به این بیماری اپیدیدیمو-ارکیت گفته می شود. از طرف دیگر اپیدیدیمیت مزمن شش هفته یا بیشتر طول می کشد.

صفحات کتاب :
509
کنگره :
RC46‏‫‭‬‬‬‬
دیویی :
616‬‬
کتابشناسی ملی :
8302697
شابک :
978-622-292-320-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آنچه پزشکان باید بدانند