امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اینجا جهانی دیگر است

کتاب اینجا جهانی دیگر است اثری از خانم سمیه گودرزی می باشد که توسط نشر متخصصان منتشر شده است.

در دنیای پیچیده و سرشار از اتفاقات سخت و ناگوار امروز، ذهن انسان ها ناخودآگاه به سمت ناامیدی و پوچی گرایش پیدا می کند.  برای مثال در نظر بگیرید فردی را که کسب و کاری را راه اندازی کرده، اما بنا به دلایلی کارش هنوز به سود دهی نرسیده و احساس یاس می‌کند. شاید او در چند قدمی موفقیت ایستاده باشد، ولی ناگهان صبرش به انتها می رسد و با ناامیدی دست از کار می‌کشد. در این دوران وجود شخصی که با سخنانش به انسان دلگرمی بدهد بیش از پیش احساس می شود. کتاب اینجا جهانی دیگر است می تواند نقش همان فرد را ایفا کند.

نویسنده در این کتاب با بیان جملات انگیزشی و فلسفه وجود جهان و آنچه که رخ می دهد سعی دارد به ما انگیزه و امید دهد برای تلاش بیشتر. تک تک جملات کتاب سعی می کنند به ما وجود خداوند را یادآور شوند و این نکته را به ما بیاموزند که از تک تک اتفاقات پیرامونمون می توان احساس امید و انگیزه دریافت کرد.

گزیده کتاب اینجا جهانی دیگر است

به ندای قلب خویش گوش فرا ده و بیاندیش . او وحی از فرا  رسیدن آینده ای درخشان برای تو خواهد داشت اما بنگر به تفکرات منفی ذهنت که چون حصاری محکم اند و تا با آنها مقابله نکنی هرگز نخواهند رفت و گریز از آنها یعنی بیشتر فرو رفتن در گودالی عمیق. باید ایستادگی کرد تا پیروز شد که هیچ پیروزی با ترس قابل خلق نخواهد بود و شکست از آن کسی است که نه شجاعت دارد نه شهامت و پیروزی رویاییست در بلندای آسمان که باید قدم قدم پیش رفت تا به قله پیروزی دست یافت.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
73
کنگره :
‏‫‭BF639
دیویی :
299/93
کتابشناسی ملی :
7615988
شابک :
978-622-292-407-2

کتاب های مشابه اینجا جهانی دیگر است