امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت اثر شیوا باباگپ‌پور، علی باباگپ‌پور و سیدعلی موسوی برای کسانی نوشته شده که قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی و فروش اینترنتی محصولات خود را دارند. هدف از نگارش کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت، کمک به حل مشکل اشتغال و بیکاری جوانان است و نویسندگانش سعی دارند که به شما راهنمایی های لازم جهت ایجاد کسب و کار خانگی را ارائه دهند، تا بیاموزید هر کس با استعدادی که در وجود خود دارد می‌تواند کارفرمای خویش باشد.

گزیده کتاب آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت

به گروه سنی مخاطبان خود، تحصیلات، وضعیت تأهل، شغل، محل اقامت مشتریان، عادات خرید، انگیزه ها و درآمد سالانه آن ها توجه کنید. در دنیای امروز توجه نداشتن به مخاطبان در بازاریابی کالا یا خدمات خود، سبب شکست خوردن کسب و کار می شود. همه افراد شخصیت یکسانی ندارند. به دلیل تفاوت هایی که افراد در شخصیت، جنسیت و …

دارند و البته برای هماهنگی بین افراد و کالا یا خدمات ارائه شده خود، نیاز هست تا از راهکارهایی برای ایجاد هماهنگی کمک گرفته شود تا این افراد به مشتریان بالقوه کسب و کار ما تبدیل شوند. یکی از این راهکارها، گروهبندی مشتریان به گروه های کوچکتر است. برای این گروهبندی باید از خودمان سوالاتی بپرسیم تا این گروه ها تشکیل شوند و هماهنگی بین کالا یا خدمات و مشتریان ایجاد شود. گروه بندی مشتریان، روشی ساده است که مشتریان را به گروه های کوچکتر بر اساس مدل آن ها، طبقه بندی می کند. این زیرگروه های متمایز باید به وسیله صفات خاصی مشخص شوند. حال، می توانید پیام های بازاریابی خاص و مرتبط در هر گروه را هدف خود قرار دهید. گروه بندی مشتریان کار دشواری نیست. برای شرکت های کوچک، این کار بدین صورت است که دو یا سه مدل مشتری متمایز با نیازهای متفاوت را تشخیص دهید.

صفحات کتاب :
115
کنگره :
HD62/38
دیویی :
658/872
کتابشناسی ملی :
7612616
شابک :
978-622-7611-95-3‬‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه آموزش کسب و کار خانگی و راه اندازی وب سایت