امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی

کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی نوشته محمدصادق کوشکی است و توسط انتشارات دفتر نشر معارف منتشر شده است. در واقع کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی تلاشی است برای تبیین این نکته که انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر در دنیای امروز پیشنهادهایی برای دنیای بهتر دارد و این تفکر قطعا راهکارهایی برای سبک و شیوه زندگی دارد. 


خواننده این کتاب با مطالعه مطالب در ابتدا با مبانی سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی و در پی آن با مصادیق و الگوهای این سبک زندگی آشنا خواهد شد. همچنین در این کتاب علاوه به پرداختن به این نکته که لزوم پرداختن به سبک زندگی مطلوب انقلاب اسلامی چیست، دو الگوی موفق در سبک زندگی معرفی شده است که در قالب سبک زندگی جهادی تعریف می شود. وی افزود: این دو مصداق یکی مربوط می شود به سبک زندگی در سال های دفاع مقدس و دیگری سبک زندگی که در ارتباط با حرکت های جهادی بعدی تعریف می شود.


این کتاب در ۵ فصل نوشته شده است که البته برای تکمیل کتاب قرار است دو فصل دیگر به کتاب افزوده شود. یک فصل به سبک زندگی سیاسی امام خمینی(ره) اختصاص دارد و فصل دیگر با تشریح و جزییات بیشتری به دوران دفاع مقدس و سبک زندگی مربوط به آن می پردازد.


گزیده کتاب سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی

سبک زندگی منجر به عمل می شود. پیامبر(ص) در مورد دین می فرمایند: شما دین را یاد بگیرید، احکام را یاد بگیرید، عمل کنید باور پیدا می شود و بعد از باور می رسید به ایمان. وقتی ایمان بیاورید آن وقت کارهای خوب خواهید کرد، ولی وقتی ایمان آوردی خطر سقوطت بیشتر می شود. 


ممکن است بگویید دین اسلام می تواند سبک زندگی بدهد، ولی نمی خواهد. برای اسلام انتخاب های لحظه ای آدم ها ارزش دارد. اگر همه به طرفی رفتند و تو هم به همان طرف ارزشی ندارد، عملی مورد رضایت خداوند است که آگاهانه باشد.

کنگره :
‏‫‬‮‭HQ2042
دیویی :
‏‫‬‮‭306/4
کتابشناسی ملی :
3215354
شابک :
978-964-531-635-6
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
112

کتاب های مشابه سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی