کتاب تختخوابت را مرتب کن

چیزهای کوچکی که می‌توانند زندگی‌ات و شاید دنیا را تغییر دهند

امتیاز
5 / 5.0
خرید چاپی
77,000
10%
ت 69,300
نظر شما چیست؟

کتاب تختخوابت را مرتب کن از ویلیام اچ. مک ریون و ترجمه حسین گازر می باشد همچنین انتشارات کوله پشتی آن را منتشر کرده است. این کتاب در زمینه موفقیت و سبک زندگی قرار می گیرد.

معرفی کتاب تختخوابت را مرتب کن

کتاب تختخوابت را مرتب کن اثری ارزشمند از دریاسالار  ویلیام‌ اچ‌ مک‌ ریون است که بازنشسته نیروی دریایی آمریکاست. این کتاب، تاثیر کارهای به ظاهر کوچک را در زندگیمان مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثر می‌تواند گام موثری در بهبود دنیای فردی و اجتماعی افراد باشد.

 ویلیام‌ اچ‌ مک‌ ریون  در کتاب تختخوابت را مرتب کن، به شرح 10 درس با ارزشی که در زمان خدمتش در نیروی دریایی آمریکا فراگرفته، می‌پردازد.
ژنرال بازنشسته‌ی امریکایی در این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز هست درباره چیزهای کوچکی صحبت می‌کند که باعث تغییر زندگی و حتی دنیای شما می‌شود.
همه‌ی شما در زندگی روزمره با موضوعات کوچکی مواجه می‌شوید که هیچ توجه‌ی به آن‌ها ندارید و نمی‌دانید که گذشتن از همین موارد کوچک می‌تواند زندگیتان را دستخوش تغییر و تحولات بزرگی کند.
ویلیام‌اچ‌مک‌ریون در کتاب تختخوابت را مرتب کن (Make your bed) درس‌هایی به شما می‌دهد که منجر به موفقیت‌تان در طول زندگی می‌شود؛ درس‌هایی ساده مانند مرتب کردن تختخواب‌تان قبل از شروع هر کاری! همه‌ی شما آگاهی دارید که زندگی، دارای پیچ و خم‌های سخت و طاقت فرساست؛ اما گاهی اوقات با انجام کارهای پیش پا افتاده می‌توان زندگی را تحت تأثیر قرار داد.
همانطور که گفته شد عمل ساده‌ای مانند مرتب کردن رختخواب منجر به ایجاد نیروی انگیزشی عمیقی در شما می‌شود و رضایتی درونی برای به پایان رساندن یک روز عالی را برایتان فراهم می‌کند. بنابراین برای تحول جهان، اول تختخوابت را مرتب کن!

خلاصه کتاب تختخوابت را مرتب کن

 کتاب تختخوابت را مرتب کن از ده درس کوتاه تشکیل شده که ژنرال در تمرینات نیروی دریایی آنها را فرا گرفته است و موضوع اصلی این کتاب می‌باشد.

او در هر فصل یکی از روش‌های رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به تصویر می‌کشد. این کتاب بسیار با آثار موفقیت شباهت دارد اما یک تفاوت بزرگی هم با این دست از کتاب‌ها دارد؛ تفاوت این است که خود مک ریون تمامی این نکات را لمس کرده و با آنها زندگی کرده و می‌کند.
هرکدام از این درس‌ها که در برابر چالش‌های زندگی ایجاد می‌شوند، دارای اهمیت یکسانی هستند و اصلا مهم نیست که شما در چه جایگاهی هستید یا چه موقعیتی در جامعه خود دارید. مردم در خیابان‌ها بارها جلوی مک ریون را گرفته‌اند تا داستان موفقیتش را برایشان تعریف کند.

آنها می‌خواستند بدانند که چطور این ده درس زندگی او را تغییر داده است. بنابراین مک‌ریون تصمیم می‌گیرد برای تحقق این هدف کتاب تختخوابت را مرتب کن را بنویسد و الهام بخش زندگی شما شود. 

 

دانلود و خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن

 بخشی از متن کتاب تختخوابت را مرتب کن

 شعار دانشگاه این است: «چیزی که در اینجا آغاز می‌شود، جهان را تغییر می‌دهد.» باید اعتراف کنم این جمله را باور دارم و آن را دوست دارم. «چیزی که در اینجا آغاز می‌شود، جهان را تغییر می‌دهد.»
امشب تقریباً هشت هزار دانشجو از دانشگاه تگزاس فارغ التحصیل می‌شوند.
نیمی از آمریکایی‌ها در زندگی‌شان با ده هزار انسان روبه رو می‌شوند. تعداد خیلی زیادی است. ولی اگر هر کدام از شما زندگی تنها ده انسان را تغییر داده باشد و هر کدام از این ده نفر نیز زندگی ده نفر دیگر را تغییر داده باشد- فقط ده نفر- در این صورت در پنج نسل –صدوبیست وپنج سال- دانشجویان سال ۲۰۱۴ زندگی هشتصد میلیون نفر را تغییر خواهند داد.
ولی تغییرِ دنیا می‌تواند در هر جایی و توسط هر کسی اتفاق بیفتد. بنابراین چیزی که در اینجا آغاز می‌شود می‌تواند دنیا را تغییر دهد.
ولی سؤال این است: پس از اینکه دنیا را تغییر دادید، چه شکلی خواهد بود؟ جنسیت، پیشینه ی مذهبی یا قومی، جهت‌گیری ذهنی و یا جایگاه اجتماعی شما مهم نیست.
در این دنیا مشکلات ما مشابه است و درس‌هایی که برای غلبه بر این مشکلات و حرکت رو به جلو یاد می‌گیریم- تغییر دادن خودمان و دنیای اطرافمان- برای همه‌ی ما به شکلی برابر کاربرد دارند. پس زودتر تختخوابت را مرتب کن.

در جایی دیگر از کتاب تختخوابت را مرتب کن می خوانید

مک‌رِیوِن از همان ابتدای شروع ِدوره آموزشی در سیل، ارزش کار تیمی و نیاز به کمک دیگران در انجام وظایف دشوار را به خوبی متوجه می‌شود.
به تازه واردها که با لقب «بچه قورباغه» بهشان اشاره می شد، یک قایق لاستیکی سه متری می دادند تا از فردی ناشی و مبتدی، به افسر آموزش دیده نیروی‌دریایی تبدیل شوند. این افراد بایستی در اولین مرحله آموزش، قایق یاد شده را همه جا با خودشان حمل می‌کردند.
مثلا وقتی از استراحت‌گاه بیرون می‌دویدند، از وسط میدان عبور می‌کردند یا به سالن غذاخوری می‌رفتند، قایق همچنان روی سرشان بود. وقتی از تپه‌های شنی کُورُونادو بالا می‌رفتند، قایق را پشت شان حمل می‌کردند.
وقتی به آب می‌رسیدند، همینطور پارو می‌زدند تا قایق را در امتداد خط ساحل، از روی امواج خروشان عبور بدهند و از شمال به جنوب بروند. برای اینکه قایق لاستیکی به مقصد نهایی برسد، هفت مرد بایستی با هم همکاری می‌کردند

درباره نویسنده کتاب تختخوابت را مرتب کن

ویلیام هری مک‌ریون دریاسالار چهار ستاره بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است که از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ به عنوان نهمین فرمانده ستاد عملیات ویژه ایالات متحده آمریکا خدمت کرد.

وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ ریاست سامانه دانشگاه تگزاس را بر عهده داشت. مک‌ریون پیش‌تر به عنوان فرمانده فرماندهی مشترک عملیات ویژه (JSOC) و از ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸ به عنوان فرمانده فرماندهی عملیات ویژه اروپا (SOCEUR) خدمت می‌کرد.
وی علاوه بر وظایف خود به عنوان COMSOCEUR، به عنوان اولین مدیر مرکز هماهنگی نیروهای عملیات ویژه ناتو (NSCC) منصوب شد، جایی که وی متهم به ارتقا و توانایی‌ها و قابلیت همکاری همه نیروهای عملیات ویژه ناتو شد.

مک‌ریون پس از بیش از ۳۷ سال خدمت در ۲۸ اوت ۲۰۱۴ از نیروی دریایی آمریکا بازنشسته شد. از مک‌ریون به‌عنوان گزینه احتمالی برای معرفی به عنوان وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا توسط جو بایدن رئیس‌جمهور انتخاب شد. با این حال، بایدن ژنرال بازنشسته لوید آستین را معرفی کرد.

کتاب تختخوابت را مرتب کن درباره چیست

کتاب تختخوابت را مرتب کن با عنوان اصلی Make Your Bed نوشته دریاسالار ویلیام اچ. مک‌ریون – بازنشسته‌ی نیروی دریایی آمریکا – است که در آن به نکات کوچک ولی مهمی اشاره می‌کند و اعتقاد دارد که ممکن است زندگی شما و حتی دنیا را تغییر دهد.
فرمانده ویلیام اچ. مک‌ریون با افتخار در ارتش خدمت کرد و در ۳۷ سال خدمتش به عنوان یگان ویژه‌ی نیروی دریایی، در تمام سطوح فرماندهی بوده است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است و کتابش جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ بود.

کتاب تختخوابت را مرتب کن قیمت

کتاب تختخوابت را مرتب کن با قیمت مناسب در فراکتاب ارائه شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به فراکتاب آن را مطالعه نمایند.

بهترین ترجمه کتاب تختخوابت را مرتب کن

پرفروش‌ترین ترجمه‌ی این کتاب با عنوان ذکر شده در حال حاضر با ترجمه‌ی حسین گازر و ویراستاری ابوذرجمهری توسط نشر کوله‌پشتی انتشار یافته‌است. این کتاب نسبت به سایر ترجمه‌ها دارای تعداد صفحات (۱۰۰ صفحه) و اندکی قیمت بیشتر است. موضوع اصلی کتاب در کتابخانه‌ی ملی، راه و رسم زندگی عنوان شده‌است.
حسین گازر ترجمه کتاب معروف رهبری سر الکس فرگوسن را در کارنامه‌ی خود دارد. کتاب‌های دیگری که توسط او ترجمه شده‌اند، عبارت‌اند از راه‌حل جایگزین و پپ گواردیولا که همگی این کتاب‌ها از نظر موضوعی در رده‌ی کتاب‌های خودیاری و موفقیت طبقه‌بندی شده‌اند.

کتاب تختخوابت را مرتب کن مناسب چه سنی است

کتاب تختخوابت را مرتب کن مناسب رده سنی بزرگسالان می باشد.

خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن

برای تهیه و خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن از ویلیام اچ مک ریون  می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید و آن را با تخفیف خریداری کنید.

خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن مشخصات کتاب تختخوابت را مرتب کن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کوله پشتی
نویسنده: ویلیام اچ. مک ریون
مترجم: حسین گازر
تعداد صفحه: 87
موضوع: توسعه شخصی
قالب: چاپی با تخفیف

 

صفحات کتاب :
87
کنگره :
‏‫‭‭‬‮‭BJ1589
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
5831498
شابک :
978-600-461-053-7
سال نشر :
‏‫1398

کتاب های مشابه تختخوابت را مرتب کن